  • 1. Data: 2009-09-17 10:09:31
    Temat: Orange - payback już nie dla firm?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    O ile PROFIT jak najbardziej funkcjonował dla firm, o tyle chyba payback już
    nie... Gdy jestem zalogowany na swoje konto w orange.pl to jest link do
    programu - i tyle, bo jak się w niego kliknie to wraca na stronę główną :(

    No to chyba mnie już nic z nimi nie trzyma - cóż, sami chcieli :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 2. Data: 2009-09-17 15:42:08
    Temat: Re: Orange - payback już nie dla firm?
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > O ile PROFIT jak najbardziej funkcjonował dla firm

    TAAAK?
    Profit nie działał dla firm od kwietnia 2008. Uzbierane wcześniej punkty
    były do wykorzystania ale w kwietniu 2008 Orange wycofało się z programu
    lojalnościowego dla klientów biznesowych.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-09-17 18:13:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 17:42:08 +0200, Flo napisał(a):

> [...]
    > były do wykorzystania ale w kwietniu 2008 Orange wycofało się z programu
    > lojalnościowego dla klientów biznesowych.

    Zresztą jest to prostą konsekwencją przemyślenia konsekwencji podatkowych
    takich bonusów dla przedsiębiorców.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-09-17 23:14:46
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > były do wykorzystania ale w kwietniu 2008 Orange wycofało się z
    programu
    > lojalnościowego dla klientów biznesowych.

    Profit dla Firm nie dzialal nigdy :(
    Jedyny przypadek to jak sie go juz mialo wczesniej przed przylaczeniem
    numeru do Firmy to zostawal na numerze, innej drogi nie bylo.

    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2009-09-18 06:35:00
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > Jedyny przypadek to jak sie go juz mialo wczesniej przed przylaczeniem
    > numeru do Firmy to zostawal na numerze, innej drogi nie bylo.

    profit jak profit, ale teraz gdybyśmy chcieli wyliczyć ile procent
    zyskujemy dzieki nowemu programowi lojalnościowemu to wyjdzie... dużo
    mniej niż 1%? Coś mi sie wydaje ze jak kupując drukarke za 500zł dostane
    kabel za 7zł gratis, to taki gratis jest tysiac (?) razy cenniejszy...

    ToMasz

  • 6. Data: 2009-09-18 13:41:00
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > mniej niż 1%? Coś mi sie wydaje ze jak kupując drukarke za 500zł dostane
    > kabel za 7zł gratis, to taki gratis jest tysiac (?) razy cenniejszy...

    Z drukarki trudno się dzwoni:)

  • 7. Data: 2009-09-18 14:33:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał
> [...]
    > dostane
    > kabel za 7zł gratis, to taki gratis jest tysiac (?) razy

    No a ile chcialbys dostac ? 5% ?
    Fajnie, tylko to tez znaczy ze 5% za drodzy sa :-)

    Owszem, czasem sie zdarza, widac niektorzy maja spory zapas marzy.
    Szczegolnie jesli nagrody beda z wlasnej branzy i malo wymierne do
    oszacowania - np pakiecik darmowych minut :-)

    J.

  • 8. Data: 2009-09-19 23:48:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 08:35:00 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]

    No i o takim przypadku piszę. Ale żadnej daty granicznej nie kojarzę - dla
    tych co mieli numer zarejestrowany jeszcze przed przeniesieniem na firmę,
    profit działał aż do swojej śmierci 5 dni temu.

    > profit jak profit, ale teraz gdybyśmy chcieli wyliczyć ile procent
    > zyskujemy dzieki nowemu programowi lojalnościowemu to wyjdzie... dużo
    > mniej niż 1%?

    No fakt, ten payback to jakaś kpina - w porównaniu z nim to nawet program BP
    był bardzo hojny :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 9. Data: 2009-09-28 12:55:19
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 20 Wrz, 01:48, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > No fakt, ten payback to jakaś kpina - w porównaniu z nim to nawet program BP
    > był bardzo hojny :)

    Jest w ogóle jakiś sposób na zarejestrowanie się na stronie Orange a
    Payback tak, żeby nie płacić prawie 4 pln za sms? Dziwne
    takie...wysyłają sms na własną sieć aby dołączyć do ich programu i się
    płaci za to?

    1% to można mieć z cashback na karcie, jedyna zaleta można to połączyć
    - kupujemy doładowanie płacąc kartą z cashback i dodatkowo dostajemy
    punkt(y) z payback

  • 10. Data: 2009-09-28 13:05:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Krzysiek pisze:

> [...]
    > Payback tak, żeby nie płacić prawie 4 pln za sms? Dziwne
    > takie...wysyłają sms na własną sieć aby dołączyć do ich programu i się

    Zarajestruj sie przez allegro i podaj numer karty w Orange chyba
    zadziala nie ?