    From: "Janusz" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: jest coś sensownego ???
    Date: Thu, 17 Sep 2009 20:35:06 +0200

    Witam

    Przeglądam ofertę abo różnych sieci i tak nachodzi mnie refleksja jest coś
    sensownego ???

    Mam teraz popa płace 29 gr ładuje ok 50 na miesiąc i starcza obecnie już
    dzwonie do różnych sieci wcześniej 80 % orange dlatego pop był.

    Teraz tak sobie pomyślałem może abo ale za 50 zł niema nic sensownego
    chciałem ze względu na telefon jakiś htc tego typu wi fi wymagane, qwerty
    miło by było i dotyk, platforma obojętna byle Excel chodził i tyle
    potrzebuje.

    Czy jest coś sensownego bo ja znaleźć nie mogę może ktoś coś podobnego brał
    ostatnio ??

    Najlepsze są ceny po wykorzystaniu minut 40 gr lub podobnie :) Ich chyba
    popier....