  • Data: 2009-09-17 20:02:35
    Temat: Re: jest coś sensownego ???
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz pisze:

    > Mam teraz popa płace 29 gr ładuje ok 50 na miesiąc
    błąd! ładuj za 200+30! ( jezcze lepiej 25zł potem 200+30 i dostaniejsz
    jeszcze do 30%)

    > i starcza obecnie już
    > dzwonie do różnych sieci wcześniej 80 % orange dlatego pop był.
    kupuj pakiety rozmów po 10gr, biorąc pod uwagę inne promocje mozesz
    czasami zejść do 5gr...

    > Teraz tak sobie pomyślałem może abo ale za 50 zł niema nic sensownego
    > chciałem ze względu na telefon jakiś htc tego typu wi fi wymagane, qwerty
    > miło by było i dotyk, platforma obojętna byle Excel chodził i tyle
    > potrzebuje.
    Zetafon ->vegas

    > Czy jest coś sensownego bo ja znaleźć nie mogę może ktoś coś podobnego brał
    > ostatnio ??
    niema. PRzy 80% do orange... nic wiecej nie dostaniesz
    > Najlepsze są ceny po wykorzystaniu minut 40 gr lub podobnie :) Ich chyba
    > popier....

    nie, ktoś musi płacić zeby firma nie straciła rentowności

    ToMasz