  • 1. Data: 2010-11-25 15:31:31
    Temat: jedziesz do kuwejtu ...? aparat zostaw w domu
    Od: stev <s...@g...pl>

    http://nt.interia.pl/foto/news/zakaz-uzywania-lustrz
    anek,1562733

  • 2. Data: 2010-11-25 15:43:00
    Temat: Re: jedziesz do kuwejtu ...? aparat zostaw w domu
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 25 Lis, 16:31, stev <s...@g...pl> wrote:
    > http://nt.interia.pl/foto/news/zakaz-uzywania-lustrz
    anek,1562733

    bylo!

  • 3. Data: 2010-11-25 15:45:17
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-11-25 16:31, stev pisze:
    > http://nt.interia.pl/foto/news/zakaz-uzywania-lustrz
    anek,1562733

    Napiszcie o tym jeszcze kilka razy, może ktoś zapamięta.

  • 4. Data: 2010-11-25 16:08:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Dawid" <m...@n...pl> wrote in message
    anek,1562733

    > Napiszcie o tym jeszcze kilka razy, może ktoś zapamięta.
    > No, kto następny napisze co do Kuwejtu :-)

    O "jaki aparat dla amatora" i "jaki szeroki kat do canona" tez jest po kilka
    razy dziennie. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-11-25 16:39:56
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-11-25 17:08, kamil pisze:

    > "Dawid" <m...@n...pl> wrote in message

    > O "jaki aparat dla amatora" i "jaki szeroki kat do canona" tez jest po
    > kilka razy dziennie. ;)
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil
    Powiedz ilu z Was kupi jakiś aparat, a teraz ilu z Was pojedzie do Kuwejtu?
    Wychodzi na to, że Kuwejt jest według Ciebie ważniejszy.
    Powodzenia w wyprawach.
    A, zapomniałem, nie wolno zabierać lustrzanek do Kuwejtu
    http://nt.interia.pl/foto/news/zakaz-uzywania-lustrz
    anek,1562733
    ;-)

  • 6. Data: 2010-11-26 13:45:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.11.2010 16:31, stev pisze:
    > http://nt.interia.pl/foto/news/zakaz-uzywania-lustrz
    anek,1562733

    Co za debile... Swoją szosą - jak sprawdzają, czy aparat to lustrzanka
    czy nie lustrzanka? ;->

    Niesławny "canomatic" z ołowianym dociążeniem ;) lustrzanką nie jest,
    ale ma ją przypominać ;)

    Cóż - takie są skutki długoletnich bliskich kontaktów z USA: zgłupieli
    totalnie ;->

  • 7. Data: 2010-11-26 15:29:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > ale ma ją przypominać ;)
    >
    > Cóż - takie są skutki długoletnich bliskich kontaktów z USA: zgłupieli

    Mozna powiedziec, ze skutkiem dlugoletnich bliskich kontaktow z ZSRR jest
    obwinianie o wszystko USA> :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 8. Data: 2010-11-26 15:51:40
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 26 Lis, 16:29, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    > Mozna powiedziec, ze skutkiem dlugoletnich bliskich kontaktow z ZSRR jest
    > obwinianie o wszystko USA> :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Kamil

    ...a kto nam zrzucal stonke ziemniaczana, i robil inne swinstwa?:))
    StaM

  • 9. Data: 2010-11-26 17:48:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2010 16:29, kamil pisze:

    > Mozna powiedziec, ze skutkiem dlugoletnich bliskich kontaktow z ZSRR
    > jest obwinianie o wszystko USA> :)

    A kto "wypromował" Saddama Hussejna? Kto uzbroił i wyszkolił fanatyków w
    Afganistanie? O Noriedze nie wspomnę...

    ZSRR i USA to, niestety, dwie strony tej samej monety.

    Sowieci zakazaliby fotografowania, a w USA przecież normą jest, że laby
    odmawiają zrobienia odbitek "bo to wygląda profesjonalnie, więc proszę
    pokazać pozwolenie od profesjonalisty, który to zdjęcie zrobił".

    A wiadomo: lustrzanki == profi ;->

  • 10. Data: 2010-11-26 18:49:53
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > a w USA przecież normą jest, że laby
    > odmawiają zrobienia odbitek "bo to wygląda profesjonalnie, więc proszę
    > pokazać pozwolenie od profesjonalisty, który to zdjęcie zrobił".

    A to nie było przypadkiem w Wlk. Brytanii?