  • 31. Data: 2016-03-29 08:13:03
    Temat: Re: jednozłotowy abonament - gdzie?
    Od: W <w...@w...pl>

    z wystukał, co następuje:

    > ciach
    >
    > W czasach kiedy za no limit płaci się 30-40 zł nie ma sensu bawić się w
    > doładowania. Zakładam oczywiście że telefon służy do normalnej
    > komunikacji pracującego członka rodziny ;-) dla którego stałość
    > komunikacji jest ważna a nie dla gimbazowych fanaberii :-)

    Też nie do końca - zależy gdzie się pracuje i w jakiej sieci się ma rodzinę
    ;) Bo na przykła mam stare LubięTo w play i średnio wychodzi mi jakieś 10pln
    na miesiąc a nie czuję się jakoś strasznie ograniczony - rodzina i większość
    znajomych w sieci, pisanie to głównie komplikatory internetowe (większość
    czasu na wifi a te "darmowe" 200MB na miesiąc spokojnie wystarcza z
    nadtatkiem "pomiędzy" wifi), do pracy głównie VOIP bo jakiekolwiek
    rozwiązanie komórkowe puściłoby mnie z torbami ;) już pomijając że wygodniej
    ze słuchawkami w komputrze ;)

  • 32. Data: 2016-03-29 08:52:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 08:13, W pisze:
> [...]
    > nadtatkiem "pomiędzy" wifi), do pracy głównie VOIP bo jakiekolwiek
    > rozwiązanie komórkowe puściłoby mnie z torbami ;) już pomijając że wygodniej

    20 zł więcej na głowę na miesiąc puściły by Cię z torbami?

    PS. To tak mi się znajomy przypomniał co chciał zaoszczędzić na prądzie
    i wyszło mu że najwięcej zżera lodówka, potem tv i komp.
    Przestał myśleć o oszczędzaniu :-)

    Są też tacy co dla _30 gr rocznie_ wyjmują ładowarki z gniazdek.
    Szanujemy ich :-)

  • 33. Data: 2016-03-29 09:11:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 marca 2016 08:52:09 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > 20 zł więcej na głowę na miesiąc puściły by Cię z torbami?
    Za 20zł miesięcznie są nielimitowane połączenia do komórkowych więc tragedii nie ma

  • 34. Data: 2016-03-29 11:36:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 09:11, Kris pisze:

    > Za 20zł miesięcznie są nielimitowane połączenia do komórkowych więc tragedii nie ma

    Znam osoby co się złapały na ten "ghyt maeinowy" :-)
    Musiały zabulić za połączenia na stacjonarne.
    Dlatego piszę o 30-40 zł

  • 35. Data: 2016-03-29 11:43:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 marca 2016 11:36:41 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Znam osoby co się złapały na ten "ghyt maeinowy" :-)
    > Musiały zabulić za połączenia na stacjonarne.
    > Dlatego piszę o 30-40 zł
    Dla członków rodziny już 3 takie abonamenty zamówiłem.
    rzadko kiedy przekraczają 20zl a jedna z osób potrafi 3tys minut wygadać miesięcznie.
    Na stacjonarne praktycznie nie ma potrzeby teraz dzwonić ale nawet gdyby to chyba max
    9zl dolicza. No i wtedy jest to 30zl o którym piszesz.

  • 36. Data: 2016-03-29 13:20:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 11:43, Kris pisze:
> [...]
    to chyba max 9zl dolicza. No i wtedy jest to 30zl o którym piszesz.

    Też tak myślałem ale trzeba było dzwonić po szpitalach i stwierdziłem że
    lepiej mieć święty spokój.
    Za 110 zł mam 3 numery no limit i 10 Giga netu na całość w tym dodatkowa
    karta sim w tablecie (taki czwarty numer do netu)

    PS. + numer stacjonarny do odbierania za 1 zł
    (taki sentyment rodziców :-) )
    Wszystko na jednej fakturze z poleceniem zapłaty.

  • 37. Data: 2016-03-29 20:12:30
    Od: W <w...@w...pl>

    z wystukał, co następuje:

    > 20 zł więcej na głowę na miesiąc puściły by Cię z torbami?

    Nie, ale mam tak zanim się jeszcze jakiekolwiek oferty NoLimit pojawiły, a
    wychodząc z założenia, że "lepsze jest wrogiem dobrego" i to co mam spełnia
    moje potrzeby to po co mam płacić 3x więcej, skoro tego nie potrzebuję? :D

    Co rusz jak pojawiają się nowe promocje to zastanawiam się nad abonamentami
    albo innymi ofertami NoLimit na kartę, ale zazwyczaj trafiam do punktu, że
    nie widzę w tym sensu ;)

    (a jak już chcemy przeliczać - 20x12 to już jest 240pln, niby też niedużo,
    no ale jak masz takie wolne to możesz możesz mi corocznie oddać ;) )

    Tu też wchodzi 'bezobsługowość' dla mnie - 50pln raz na 5 miesięcy i wsio,
    do tego mam bezpieczeństwo, że po wyjeździe za granicą nagle nie przyjdzie
    faktura na kilkaset PLN (się pilnuję się, no ale po co ryzykować).

    > PS. To tak mi się znajomy przypomniał co chciał zaoszczędzić na prądzie
    > i wyszło mu że najwięcej zżera lodówka, potem tv i komp.
    > Przestał myśleć o oszczędzaniu :-)

    Cóż, można przy wymianie sprzętu X pomyśleć o jakimś żrącym mniej prądu na
    przykład, ale to raczej przy okazji niż z musu...

    > Są też tacy co dla _30 gr rocznie_ wyjmują ładowarki z gniazdek.
    > Szanujemy ich :-)

    Ja nie trzymam łądowarki w gniazdku bo mnie denerwuje jak niepotrzebnie
    sterczy, ale to inny problem ;)

  • 38. Data: 2016-03-30 00:31:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 20:12, W pisze:
    > Ja nie trzymam łądowarki w gniazdku bo mnie denerwuje jak niepotrzebnie
    > sterczy, ale to inny problem ;)

    Masz rację wkraczamy w problemy natury psychologicznej.

    Ciężko jest wytłumaczyć że najbardziej awariogennym momentem jest
    uruchamianie urządzenia.

  • 39. Data: 2016-03-30 23:17:26
    Od: W <w...@w...pl>

    z wystukał, co następuje:

    > Masz rację wkraczamy w problemy natury psychologicznej.
    >
    > Ciężko jest wytłumaczyć że najbardziej awariogennym momentem jest
    > uruchamianie urządzenia.

    Ale ktoś tu coś pisał o awariach? ;->

  • 40. Data: 2016-03-30 23:24:39

    W dniu 2016-03-30 o 23:17, W pisze: