  • 91. Data: 2024-09-09 23:21:13
    Temat: Re: jazda po lewej
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.07.2024 o 10:33, io pisze:
    [...]
    > Jest to interesujące, ale niektórzy nauczyli się dwoma i tak jeżdżą. :-)

    Taa, szczególnie ci co majo wuzek inwalicki, Twizy :>

    --
    Pixel(R)??

  • 92. Data: 2024-09-10 21:42:32
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 09.09.2024 o 23:21, Pixel(R)?? pisze:
    > W dniu 29.07.2024 o 10:33, io pisze:
    > [...]
    >>
    > Taa, szczególnie ci co majo wuzek inwalicki, Twizy :>

    Lepiej jeździć wózkiem niż być poszkodowanym przez los.

  • 93. Data: 2024-09-10 22:24:30
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.09.2024 o 21:42, io pisze:

    > Lepiej jeździć wózkiem niż być poszkodowanym przez los.

    Noale to poszkodowani przez los, jeżdżo wuzkiem :)
    --
    Pixel(R)??

  • 94. Data: 2024-09-10 22:38:25
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.09.2024 o 22:24, Pixel(R)?? pisze:

    > Noale to poszkodowani przez los, jeżdżo wuzkiem :)

    Napiszę Ci tak. Mam znajomego, co ma Twizy. Czasem jeździ nim po piwo a
    w pozostałe 300dni w roku, stoi pod domem ten wuzek. Pojechałem nim, tym
    Twizy raz po piwo. OK, fajniej niż rowerem :) On sam nie wie, po co go
    kiedyś kupił :D...bo woli swojego DODGE/Terenówa w którym czuje się
    znacznie lepiej :)

    --
    Pixel(R)??

  • 95. Data: 2024-09-11 20:44:31
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Noale to poszkodowani przez los, jeżdżo wuzkiem :)

    Stąd wnioskuję, że pierdolnąłeś się :-)

  • 96. Data: 2024-09-11 20:45:24
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.09.2024 o 22:38, Pixel(R)?? pisze:

> [...]
    > Twizy raz po piwo. OK, fajniej niż rowerem :) On sam nie wie, po co go
    > kiedyś kupił :D...bo woli swojego DODGE/Terenówa w którym czuje się

    Baju baju :-)