  • 11. Data: 2015-06-19 10:20:10
    Temat: Re: jakiego laptopa uzywanego szukać
    Od: " 666" <...@...6>

    Display Port to ulepszone HDMI, DP często zapewnia np. większą szybkość odswieżania
    od HDMI.

    -----

  • 12. Data: 2015-06-19 11:45:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 18 czerwca 2015 14:25:57 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > Display Port kojarzy mi się z nowoczesnością i drogościa. To miałby być
    > sprzęt stary i możliwie tani pi x drzwi 1000zł - 1200zł

    Bez przesady, moje fujitsu e780 jest teraz mniej więcej tyle warte
    (mam nadzieję ;), displejporta ma, mam przejściówkę na hdmi
    w formie kurduplastego przewodu, wszystko gra.

    L.

  • 13. Data: 2015-06-19 13:17:27
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 19 Jun 2015 08:49:55 +0200, Marek napisał(a):

    (ciach...)

    > Przecie Display Port to okrojone HDMI (czyli bez audio), więc cóż w tym
    > nowoczesnego. To coś w stylu starego już DVI, tylko inne gniazdo/wtyk.

    Mówiąc krótko - bredzisz.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/DisplayPort
    http://www.display-port.pl/index.htm

    [ What's God? - Well, you know when you want something really bad and you ]
    [ close your eyes and you wish for it? God's the guy that ignores you. ]
    [ (James McCord "The Island") ]

  • 14. Data: 2015-06-19 15:09:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Lisciasty pisze tak:

    > Bez przesady, moje fujitsu e780 jest teraz mniej więcej tyle warte
    > (mam nadzieję ;), displejporta ma, mam przejściówkę na hdmi
    > w formie kurduplastego przewodu, wszystko gra.

    i dzwięk przenosi? telewizor wykrywa? plumka znaleziono nowy telewizor?
    pulpit rozszerzony działa itp?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face. You have got a war face?

  • 15. Data: 2015-06-19 23:31:26
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    > Przecie Display Port to okrojone HDMI (czyli bez audio), więc cóż w tym
    > nowoczesnego. To coś w stylu starego już DVI, tylko inne gniazdo/wtyk.

    Nie. DP to zupełnie inny protokół. HDMI i DVI to w zasadzie to samo i z
    tym pewnie Ci się pomyliło.

  • 16. Data: 2015-06-20 00:07:22
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 19 czerwca 2015 15:09:31 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > i dzwięk przenosi? telewizor wykrywa? plumka znaleziono nowy telewizor?
    > pulpit rozszerzony działa itp?

    Dźwięk i obraz przenosi, bajki puszczam :> Czy coś plumka to nie
    słyszałem, tzn. że powinien jak usb?
    Pulpit w sensie jak działa? Ze na telewizorze można myszką smyrać?
    To działa chyba, o ile o to chodzi...

    L.

  • 17. Data: 2015-06-20 00:21:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Lisciasty pisze tak:

    > Dźwięk i obraz przenosi, bajki puszczam :> Czy coś plumka to nie
    > słyszałem, tzn. że powinien jak usb?

    Tak jak usb. Ale skoro bajki chodzą to chodzi :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.