  • Data: 2010-08-11 11:59:21
    Temat: jakie klocki, polecacie cbr600 f4
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kończą się więc coś muszę kupić. Pytanie tylko co?
    W sklepach mają do wyboru Lucas lub EBC za ~260, Ąda też chce 260
    ale netto. 2 z 3 powyższych już miałem.

    Zajrzałem też do internetu i teraz mam problem ;)

    SAITO, KYOTO, GOLD Fren, BREMBO, SBS, i wiele innych, oraz oczywiście
    noname komplet na oba koła za 19Ł. Pomijając te ostatnie, to w cenie
    podobnej do tej ze sklepu jest w czym wybierać.

    Więc tak tylko pytam, którymi warto się zainteresować? Mają działać
    też na mokro. Mokre EBC dawały tak z 1s na przeklinanie, zanim
    zaczynały działać.
    Obecnie kończące się oryginały są znośne, ale wyraźnie słabną
    (jest trudniej je wyczuć),gdy są gorące. Nie jest to raczej w
    tym wypadku kwestia płynu, czy przewodów (oplot).

    Może jest coś lepszego.

    --
    kakmaratgmaildotcom