  • Data: 2010-08-12 17:41:18
    Temat: Re: jakie klocki, polecacie cbr600 f4
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Sie, 13:59, kakmar <k...@g...com> wrote:
    > Kończą się więc coś muszę kupić. Pytanie tylko co?

    Mialem te same watpliwosci i wyczytalem na preclu, ze Carbone Lorraine
    sa ponoc dobre.
    Pod wplywem impulsu dzisiaj zakupilem na tyl komplet do duzego Horneta
    za 84 PLN (seria RX3).

    Sam jestem ciekaw jak sie spisza, choc wielkich wymagan nie mam. Na
    torze poki co nie jezdze.

    Znalazlem taka oto strone:
    http://www.grandysduo.com.pl/carbonelorraine.html
    ktora to mowi ze klocki sa zejebiste. Jednakze ich poziom znajomosci
    jezyka polskiego (ortografia) mnie troche zaskoczyl.

    Kolorow opakowan maja mnostwo. Czy ktos wie, do jakiego zastosowania
    sa poszczegolne serie?

    --
    zdrowka
    amos