  • Data: 2010-08-11 13:16:55
    Temat: Re: jakie klocki, polecacie cbr600 f4
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.08.2010 Magic <m...@w...pl> napisał/a:

    > Najlepiej OEMy, w VFR przetestowałem EBC, CL, Nissiny i najbardziej
    > zadowolony byłem jednak z OEMów kupionych razem z tarczami w David
    > Silver Spares.

    A bardzo Ci dziękuję za namiar na sklep. Są za 32? + wysyłka (2 do 16).
    Przy taniej wysyłce byłoby nawet taniej niż na jebaju. OEMy, robi zdaje
    się Nissin, tak są opisane te na ebayu.

    Brembo są w podobnej (no niewiele droższe) cenie i jaki lans z wyglądu.
    Tyle że nie mam pomysłu co zrobić żeby było je widać ;)
    Oryginały przy tej cenie są na pewno dobrą opcją, tylko czy jedyną?

    Sprzedawcy OEMów piszą że te "lepsze" zamienniki szybciej wcinają
    tarcze, prawda to? W zamiennikach występuje też podział na "miękkie" i
    "twarde". "Miękkie" mają być lepiej wyczuwalne, ale słabo działają na
    mokro. "Twarde" są dobre na mokro, ale wcinają tarcze. I teraz pytanie.
    A co Wy na to? Bo ja aż tak, nigdy nie wnikałem i nie wiem.

    --
    kakmaratgmaildotcom