  • 1. Data: 2010-12-16 14:43:14
    Temat: jakie bezprzewodowe słuchawki z mikrofonem i stacją ładującą
    Od: ref <p...@p...onet.pl>

    Szukam bezprzewodowych słuchawek z mikrofonem, ale chciałbym, aby
    uniknąć bawienia się z bateriami, miały stację ładującą, coś a'la
    Sennheiser 120. Możecie coś polecić?

    pozdrawiam
    ref

  • 2. Data: 2010-12-16 22:04:11
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/12/2010 2:43 PM, ref wrote:
    > Szukam bezprzewodowych słuchawek z mikrofonem, ale chciałbym, aby uniknąć
    > bawienia się z bateriami, miały stację ładującą, coś a'la Sennheiser 120.
    > Możecie coś polecić?

    Jabra BT 8010

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)
    www.wikileaks.nl

  • 3. Data: 2010-12-16 22:16:05
    Od: ref <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-16 23:04, 2late pisze:
    > Jabra BT 8010
    Ok, doprecyzuje. Słuchawki pełne, nauszne, m.in. do gier, muzyki, skype.

  • 4. Data: 2010-12-17 02:31:45
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

    Użytkownik "ref" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam bezprzewodowych słuchawek z mikrofonem, ale chciałbym, aby uniknąć
    > bawienia się z bateriami, miały stację ładującą, coś a'la Sennheiser 120.
    > Możecie coś polecić?

    Ale one nie maja mikrofonu...

  • 5. Data: 2010-12-17 07:07:15
    Temat: Re: jakie bezprzewodowe s?uchawki z mikrofonem i stacj? ?aduj?c?
    Od: ref <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-17 03:31, Worfik pisze:
    > U?ytkownik "ref"<p...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >>

    > Ale one nie maja mikrofonu...
    Wiem. Chodzi mi o coś *a'la* sennheisery 120, w podobnym kształcie, z
    takim ładowaniem (na bazie), ale dodatkowo z mikrofonem.

  • 6. Data: 2010-12-17 08:28:09
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 16/12/2010 10:16 PM, ref wrote:
    > Ok, doprecyzuje. Słuchawki pełne, nauszne, m.in. do gier, muzyki, skype.

    A to przepraszam, powyzsze sa super do sportu (znaczy ruchu, aktywnosci
    fizycznej). :)