  • 41. Data: 2013-04-04 23:07:25
    Temat: Re: jakie auto między 25-30 kpln?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:515dd3b8$0$26708$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Niektórzy się nawet zainteresowali co to znaczy, że naprawiają "wszystko".
    > Zastanów się co znaczyło, kiedy pisałeś, że w renault psuło się wszystko
    > :-)

    Noo, jeśli ktoś nie widzi różnicy między "naprawiają" a "psuje się" to
    pogratulować.....

  • 42. Data: 2013-04-04 23:39:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > Noo, jeśli ktoś nie widzi różnicy między "naprawiają" a "psuje się" to
    > pogratulować.....

    Jak się jeździ samochodami, które się
    prawie nie psują, to właściwie gwarancja wydaje się rzeczą
    taką odległą, niematerialną, bo korzysta się z niej incydentalnie,
    raz może w całym jej okresie. Oczywiście dobrze gdy ona jest
    (lepsza lub gorsza), ale statystycznie niewiele się w tym
    okresie złego dzieje z samochodem średniej klasy.
    Dlatego jak widzę, że ktoś przykłada
    olbrzymią wagę do gwarancji; do tego stopnia, że pisze:
    "naprawiają wszystko na gwarancji", to ja odnoszę wrażenie,
    że piszący ma takie doświadczenia z tym samochodem, że
    albo korzystał wiele razy reklamując przeróżne rzeczy,
    albo słyszał od innych, że "naprawiają wszystko na gwarancji".
    A skoro naprawiają jemu lub innym, to znaczy, że się cos zepsuło.
    Jeśli posługujesz się inną logiką, to nic nie poradzę.

  • 43. Data: 2013-04-04 23:43:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jak się jeździ samochodami, które się
    > prawie nie psują, to właściwie gwarancja wydaje się rzeczą
    > taką odległą, niematerialną, bo korzysta się z niej incydentalnie,

    I właśnie ceed taki jest.
    Nie korzystałem z gwarancji przez 6 lat.
    I dopiero teraz trzeba przy nim kilka rzeczy zrobić.

    > raz może w całym jej okresie. Oczywiście dobrze gdy ona jest
    > (lepsza lub gorsza), ale statystycznie niewiele się w tym
    > okresie złego dzieje z samochodem średniej klasy.

    Dokładnie o to chodzi.

    > Dlatego jak widzę, że ktoś przykłada
    > olbrzymią wagę do gwarancji;

    Po Renault ja przykładam.
    I bardzo się cieszę, gdy okazuje się zbędna.

    Choć oczywiście nie wątpię, że sporo ludzi z niej skorzystało, nie ma modeli
    zupełnie bezawaryjnych.

  • 44. Data: 2013-04-05 10:24:25
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-04-02 18:48, scobowski pisze:
    > W dniu 2013-04-02 14:44, Michał pisze:> Witam,

    Ja mam '2000 z przebiegiem 87tys, z czego moje 22tys w ciagu 3 lat.
    Tez nikt nie uwierzy :)
    No moze jedynym argumentem bedzie, ze ten silnik tyle spala, ze nikt nie
    mial kasy, zeby duzo jezdzic :)

    --
    jarek

  • 45. Data: 2013-04-05 12:25:01
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-04-03 11:53, Chris pisze:

    > Teraz odpłatnie wymienili 2 żarówki H7 bo się spaliły, cena za wymianę
    > zł a w Ceed trzeba zdejmować połowę przodu z reflektorami żeby się
    > dostać więc lepiej dać 30 zeta i mieć spokój.

    Nie wiem, może nowy C'eed? W Pierszej wersji żarówki główne się wymienia
    bez zdejmowania "połowy przodu" (chyba przy wymianie prawej warto
    zluzować jakiś zbiorniczek. Robię to sam w miarę regularnie.
    Natomiast przy wymianie postojówek poległem :/ Ale za to serwis poradził
    sobie w 5 minut, co raczej wyklucza zdejmowanie połowy przodu.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 46. Data: 2013-04-05 12:43:02
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    LEPEK nabazgrał(a):

> [...]
    > Natomiast przy wymianie postojówek poległem :/ Ale za to serwis poradził
    > sobie w 5 minut, co raczej wyklucza zdejmowanie połowy przodu.

    Pewnie się da skoro są tacy co robią to w 5 min ale nie mam łapek dziecka z
    przy okazji była okazja do 4-packa z sąsiadem :)