  • 41. Data: 2011-08-15 16:32:16
    Temat: Re: jaki wybrac jezyk?
    Od: m...@t...pl

    > m...@t...pl wrote:

    > Skad wiesz co moze byc dobrego. Moze obaj sie doksztalcimy, jak
    > poczytamy prace A.L. ;) Skad mozesz wiedziec, skoro ich nie widziales :)

    A tak poważnie to niech A.L. zapoda link do swojej pracy, ale w temacie
    który był poruszony w tym wątku, albo niech założy inny wątek i tam
    poda linki do swoich prac. Nie widzę problemu. Każdy chętny sobie poczyta.

  • 42. Data: 2011-08-15 16:32:49
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    m...@t...pl wrote:

> [...]
    > który był poruszony w tym wątku, albo niech założy inny wątek i tam
    > poda linki do swoich prac. Nie widzę problemu. Każdy chętny sobie poczyta.

    No wlasnie ja bym bardzo chcial, zeby podal. Ale moze ktos inny z
    dyskusantow wie, gdzie mozna znalezc jego prace albo chocby same abstrakty?

  • 43. Data: 2011-08-15 17:03:54
    Od: m...@t...pl

    > No wlasnie ja bym bardzo chcial, zeby podal. Ale moze ktos inny z
    > dyskusantow wie, gdzie mozna znalezc jego prace albo chocby same
    > abstrakty?
    Jeśli to co czasami pisze na grupach jest pomyłką, to też chętnie
    się zapoznam. Natomiast jeśli motto przewodnie owych prac dotyczy
    chamskiej obsługi w polskich sklepach, to lepiej niech nie podaje ;)

  • 44. Data: 2011-08-15 17:06:29
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 15 Aug 2011 17:38:29 +0200, m...@t...pl wrote:

    >Ehhh głupoty znowu...
    >
    >W C i w C++ od dawna jest arytmetyka wskaźników, polega ona np. na
    >dodaniu do wskaźnika zmiennej typu int. Od zawsze w programach
    >wymagających wydajności znajdowały się w nich ujemne wartości

    Bzdura

    A.L.

  • 45. Data: 2011-08-15 17:12:30
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    m...@t...pl wrote:
    > Jeśli to co czasami pisze na grupach jest pomyłką, to też chętnie
    > się zapoznam.

    No to wystarczy poczytac archiwum z ostatnich 6 miesiecy nawet.

    > Natomiast jeśli motto przewodnie owych prac dotyczy
    > chamskiej obsługi w polskich sklepach, to lepiej niech nie podaje ;)

    Nie mieszka tu a wypowiada sie w tej materii, jak by mu to
    przeszkadzalo. Po co wiec? Jakis kompleks?

  • 46. Data: 2011-08-15 17:13:41
    Od: m...@t...pl

    > Bzdura
    To że Panu nie przyszedł do głowy żaden pomysł na wykorzystanie
    ujemnych indeksów nie oznacza jeszcze że to jest bzdurą :)

  • 47. Data: 2011-08-15 17:14:13
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    m...@t...pl wrote:

    > To że Panu nie przyszedł do głowy żaden pomysł na wykorzystanie
    > ujemnych indeksów nie oznacza jeszcze że to jest bzdurą :)

    Kwestia ujemnych/dodatnich indeksów to tylko kwestia czysto kosmetyczna.
    Nie wpływa na wydajność. Tutaj akurat, wyjątkowo, z A.L. się zgadzam.

  • 48. Data: 2011-08-15 17:19:05
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 15 Aug 2011 19:03:54 +0200, m...@t...pl wrote:

> [...]
    >się zapoznam. Natomiast jeśli motto przewodnie owych prac dotyczy
    >chamskiej obsługi w polskich sklepach, to lepiej niech nie podaje ;)

    Przykro mi, ale od zawsze mam taka politke ze osoby dyskutujace na
    temat mojej skromnej osoby wsadzam do KF.

    A.L.

  • 49. Data: 2011-08-15 17:22:19
    Od: m...@t...pl

    > Nie mieszka tu a wypowiada sie w tej materii, jak by mu to
    > przeszkadzalo. Po co wiec? Jakis kompleks?
    Nie wiem. Wierzę że to była pomyłka jakie każdemu z nas się
    przytrafiają.

  • 50. Data: 2011-08-15 17:23:17
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    A.L. wrote:

    > Przykro mi, ale od zawsze mam taka politke ze osoby dyskutujace na
    > temat mojej skromnej osoby wsadzam do KF.
    >
    > A.L.

    Moze po prostu osoby zadajace "niewygodne" dla ciebie pytania wrzucasz
    do KF, co? :)