  • 21. Data: 2009-09-13 17:00:18
    Temat: Re: jaki telefon z GPS
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:h8iica$t8s$1@inews.gazeta.pl...

    > imo lepiej sie spisuje telefon+moduł gps niż telefon z gps wbudowanym

    A w praktyce jest zupelnie odwrotnie :)

    pozdrawiam,

  • 22. Data: 2009-09-13 17:05:53
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > (...)
    >
    > To 2w1 jest kuszące, tym bardziej, że pod Symbiana można wgrać różne
    > mapki...

    Pod symbiana to tak za duzo to sobie mapek nie powgrywasz a juz nie
    mowie o funkcjach ktore oferuje windowsowy OziExplorer gdzie kalibrujesz
    normalana mape papierowa i juz ja masz w nawigacji :)
    Czasem nad wyraz przydatne.

    pozdrawiam,

  • 23. Data: 2009-09-13 18:35:31
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > mowie o funkcjach ktore oferuje windowsowy OziExplorer gdzie kalibrujesz
    > normalana mape papierowa i juz ja masz w nawigacji :)

    Etam panie Nemo. Powgywają mapki jakie bedą chcieli, GPsm też będą
    mieli, ale ze to zero związku - trudno sie mówi. OStatecznie zostaną z
    google maps, sciagnietym po gprsie, za masakryczne pieniądze i bedą na
    to to czekać 40 minut, bo sygnał w górach bedzie na granicy zasiegu.
    Potem bedzie połajanka jakie te baterie są słabe...
    Ech te ludzie...

    ToMasz

  • 24. Data: 2009-09-13 19:02:50
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sun, 13 Sep 2009 19:05:53 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

> [...]
    > mowie o funkcjach ktore oferuje windowsowy OziExplorer gdzie kalibrujesz
    > normalana mape papierowa i juz ja masz w nawigacji :)

    A ile to tych map potrzeba w telefonie aby się nie zgubić w terenie?
    Nawigacje samochodowe wystarczą powiedzmy 2, a co do programów typu
    OziExplorer to jeśli się nie mylę, to na symbiana są też co najmniej 2
    podobne aplikacje (nazw niestety nie pamiętam, bo mnie ten temat nie
    interesuje), do których można wgrać zeskanowaną mapę i sobie ją
    skalibrować.
    Więc, nie ma co tak narzekać na tego Symbiana.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 25. Data: 2009-09-13 20:09:53
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    (...)
> [...]
    > skalibrować.
    > Więc, nie ma co tak narzekać na tego Symbiana.

    Oooo... nie wiedziałem, czyli co

  • 26. Data: 2009-09-13 20:11:36
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Błażej" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skalibrować.
    > Więc, nie ma co tak narzekać na tego Symbiana.

    Oooo... nie wiedziałem, czyli coś się dzieje.... extra!
    Dzięki za fajną dyskusię, dużo się dowiedziałem :)

  • 27. Data: 2009-09-13 20:11:59
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Błażej" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A ile to tych map potrzeba w telefonie aby się nie zgubić w terenie?
    Zadnej bo do tego i papierowa mapa wystarczy :)
    Ale z nawigacja wielokrotnie szybciej i elastyczniej i nie to zeby sie
    nie zgubic ale zeby trafic tam gdzie sie chce najszybciej, najkrocej
    albo najwygodniej :)

    > Nawigacje samochodowe wystarczą powiedzmy 2,
    Starcza i jedna jeno aby porzadna, tylko ze na Polske na Symbiana nie za
    bardzo jest wybor.

    > a co do programów typu
    > OziExplorer to jeśli się nie mylę, to na symbiana są też co najmniej 2
    > podobne aplikacje

    Podobne to nie koniecznie takie same i nie koniecznie mapy skalowane
    nawzajem pasuja i nie koniecznie te same mapy w kompie i na telefonie -
    ja tam bym sie nie zamienil na symbianowy telefon :)

    Pozdrawiam,

  • 28. Data: 2009-09-13 21:11:54
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sun, 13 Sep 2009 22:11:59 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > Starcza i jedna jeno aby porzadna, tylko ze na Polske na Symbiana nie za
    > bardzo jest wybor.

    Na Polskę na Symbiana mamy wybór. Proszę, mamy Garmina i Sygica, reszta też
    ujdzie.
    I na WM jest wybór pomiędzy nieśmiertelną i "najlepszą" Automapą a resztą.

    > Podobne to nie koniecznie takie same i nie koniecznie mapy skalowane
    > nawzajem pasuja i nie koniecznie te same mapy w kompie i na telefonie -
    > ja tam bym sie nie zamienil na symbianowy telefon :)

    Dlatego napisałem, że podobne, bo nie znam OziExplorera, a tymi podobnymi
    na Symbiana się bawiłem 2 dni i stwierdziłem, że są mi nie potrzebne.
    A ja jakoś na WM bym się nie zamienił. Ale to pewnie kwestia
    przyzwyczajenia i wolnego wyboru.
    Najważniejsze, że jest wybór i każdy może sobie wybrać coś dla siebie.
    Denerwuje mnie tylko, jak ktoś pisze, że na Symbiana to nie ma programów do
    tego, albo tamtego, bo ma klapy od Bila na oczach i świata poza WM nie
    widzi.

  • 29. Data: 2009-09-13 21:16:05
    Od: AL <a...@s...tam>

    cpt. Nemo pisze:
> [...]
    > albo najwygodniej :)

    > Starcza i jedna jeno aby porzadna, tylko ze na Polske na Symbiana nie za

    o - a jakiez to lepsze mapy masz na WM niz na symnbiana ?

    Tylko nie mow za AM :)

    a ja bym tam w zyciu nie chcial telefonu z WM ;)
    (na palmie mam dalej PalmOS i jest mi z tym dobrze)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 30. Data: 2009-09-14 05:54:13
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > Denerwuje mnie tylko, jak ktoś pisze, że na Symbiana to nie ma programów do
    > tego, albo tamtego, bo ma klapy od Bila na oczach i świata poza WM nie
    > widzi.

    mnie natomiast denerwują osoby (ich pytania) chcące wydać ok 1000zł na
    sprzęt do nawigacji, nie rozumiejąc różnicy pomiedzy GPSem a nawigacją.
    Ale najbardzie mnie irytuje gdy w takim momencie ktoś im odpowiada: kup
    nokie, albo KAisera, ja mam i dobrze działa...
    ToMasz