    From: Błażej <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jaki telefon z GPS
    Date: Sun, 13 Sep 2009 23:11:54 +0200

    Dnia Sun, 13 Sep 2009 22:11:59 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > Starcza i jedna jeno aby porzadna, tylko ze na Polske na Symbiana nie za
    > bardzo jest wybor.

    Na Polskę na Symbiana mamy wybór. Proszę, mamy Garmina i Sygica, reszta też
    ujdzie.
    I na WM jest wybór pomiędzy nieśmiertelną i "najlepszą" Automapą a resztą.

    > Podobne to nie koniecznie takie same i nie koniecznie mapy skalowane
    > nawzajem pasuja i nie koniecznie te same mapy w kompie i na telefonie -
    > ja tam bym sie nie zamienil na symbianowy telefon :)

    Dlatego napisałem, że podobne, bo nie znam OziExplorera, a tymi podobnymi
    na Symbiana się bawiłem 2 dni i stwierdziłem, że są mi nie potrzebne.
    A ja jakoś na WM bym się nie zamienił. Ale to pewnie kwestia
    przyzwyczajenia i wolnego wyboru.
    Najważniejsze, że jest wybór i każdy może sobie wybrać coś dla siebie.
    Denerwuje mnie tylko, jak ktoś pisze, że na Symbiana to nie ma programów do
    tego, albo tamtego, bo ma klapy od Bila na oczach i świata poza WM nie
    widzi.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej