  • 1. Data: 2009-09-12 19:07:52
    Temat: Martwy Sony Ericsson.
    Od: jadrys <C...@y...com>

    Witam

    Kupiłem telefon Sony Ericsson W 380, i nie miąłem szczęścia być długo
    jego użytkownikiem. Wszystko chodziło jak należy, dopóki nie spróbowałem
    uruchomić jednej z gier.. Po tej operacji ekran zrobił się czarny, i
    taki pozostał - telefon nie reaguje na nic, nie reaguje na przycisk
    Włącz/wyłącz, wyjęcie baterii ani na podłączenia ładowarki..
    Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Czy może ktoś z grupowiczów
    miał podobny przypadek?

  • 2. Data: 2009-09-12 19:42:17
    Temat: Re: Martwy Sony Ericsson.
    Od: "K.Jolina" <K...@o...pl>

    > Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Czy może ktoś z grupowiczów
    > miał podobny przypadek?

    instalowałeś tą gre pod Mob Linuxem?

    jk

  • 3. Data: 2009-09-12 19:53:06
    Od: jadrys <C...@y...com>

    K.Jolina pisze:

    > instalowałeś tą gre pod Mob Linuxem?
    >
    > jk

    Nie, ona już była zainstalowana w telefonie.

  • 4. Data: 2009-09-12 19:54:01
    Od: "K.Jolina" <K...@o...pl>

    > Nie, ona już była zainstalowana w telefonie.

    Miałbyś linuksa, nie miałbyś problemu

    jk

  • 5. Data: 2009-09-12 21:51:24
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K.Jolina" <K...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Miałbyś linuksa, nie miałbyś problemu

    Pierdu, pierdu :)
    I baterie odrastaja i tasmy sie naprawiaja itp. itd.
    No a do linuksa trzydziesto tomowy manual :)

    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2009-09-13 06:49:11
    Od: "K.Jolina" <K...@o...pl>

    > No a do linuksa trzydziesto tomowy manual :)

    to był zarkasm i piłem do jego stopki

    Ania

  • 7. Data: 2009-09-19 13:48:35
    Od: forum <t...@i...pl>

    jadrys pisze:

> [...]
    > Włącz/wyłącz, wyjęcie baterii ani na podłączenia ładowarki..
    > Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Czy może ktoś z grupowiczów

    Musisz wgrać nowego softa.Ale wtedy tracisz gwarancje. Lepiej
    zaaktualizuj telefon SEUS'em.