  • 11. Data: 2011-06-14 06:54:25
    Temat: Re: jaki telefon dla budowlańca?
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    W dniu 2011-06-14 00:42, Grzexs pisze:

    > Może idź tą drogą - kup kilka zabytków i niech się dzieje, co chce.

    Generalnie jest to chyba najsensowniejsze rozwiązanie.

    Jednak - z drugiej strony - nie demonizowałbym tematu super wytrzymałego
    telefonu dla budowlańca.
    Wystarczy, że nie będzie traktował go jak młotek i tyle.

    Pół roku temu skończyłem budować dom. Codziennie spędzałem na budowie
    (aktywnie) po kilka, a w weekendy i pozostałe wolne dni, po kilkanaście
    godzin.
    Nie jestem fetyszystą, nie kleja wszędzie folii, nie zakładam
    silkikonów, czy innych aluminiowych obudów. Używam (ok. 3h rozmów/dzień)
    Nokii E72 z futerałem.
    Po całej budowie telefon wygląda OK.

    --
    Mariano

  • 12. Data: 2011-06-14 07:52:55
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 13 Cze, 15:01, Szara Masa <d...@p...fm> wrote:
    > Witam, może ktoś polecić jakiś telefonik mocno odporny na kurz, wilgoć z
    > czytelnym wyświetlaczem?
    > Myślałem o którymś z Samsung-ów Solid, jakaś alternatywa u innych
    > producentów dla tych słuchawek?
    >
    > pozdrawiam,
    > kc

    A może coś takiego?
    http://www.evolve.cz/d-dual-sim-odporny-telefon-komo
    rkowy-evolve-predator.html

  • 13. Data: 2011-06-14 12:49:00
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:it51nf$mj3$...@n...news.atman.pl,
    Szara Masa <d...@p...fm> nastukał:
> [...]
    > wilgoć z czytelnym wyświetlaczem?
    > Myślałem o którymś z Samsung-ów Solid, jakaś alternatywa u innych

    R310 - tylko i wyłącznie!

    --
    VSS

  • 14. Data: 2011-06-14 18:42:02
    Temat: Re: jaki telefon dla budowla(R)Ĺca?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <it63o9$an5$1@inews.gazeta.pl>,
    Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> wrote:

    > A jakiś używany Shark? Ericsson Shark R310s - jeszcze tu i ówdzie do
    > dostania za stosunkowo małą kasę.

    Albo Siemens ME45

    > Mam kumpla budowlańca, co używa Motoroli F3. Kupił gdzieś za 30 PLN i
    > też twierdzi, że jak nawet rozwali, to nie będzie żal. Ale używa już z
    > rok i jakoś działa, choć sądząc po wyglądzie, przeżyła wiele.

    Wyglada delikatnie. No i ta ergonomia...

    TA

  • 15. Data: 2011-06-14 18:42:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <it7lbt$ggm$1@news.onet.pl>, "VSS" <v...@o...pl> wrote:

    > W wiadomości:it51nf$mj3$...@n...news.atman.pl,
    > Szara Masa <d...@p...fm> nastukał:

    > R310 - tylko i wyłącznie!

    A ile bateria trzyma?

    TA

  • 16. Data: 2011-06-16 21:31:58
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-13 15:01, Szara Masa pisze:
> [...]
    > z czytelnym wyświetlaczem?
    > Myślałem o którymś z Samsung-ów Solid, jakaś alternatywa u innych

    Z klapką.

  • 17. Data: 2011-06-22 06:15:41
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:Titus_Atomicus-ACD81A.20425114062011@news