  • 1. Data: 2011-06-13 13:01:17
    Temat: jaki telefon dla budowlańca?
    Od: Szara Masa <d...@p...fm>

    Witam, może ktoś polecić jakiś telefonik mocno odporny na kurz, wilgoć z
    czytelnym wyświetlaczem?
    Myślałem o którymś z Samsung-ów Solid, jakaś alternatywa u innych
    producentów dla tych słuchawek?

    pozdrawiam,
    kc

  • 2. Data: 2011-06-13 13:03:18
    Temat: Re: jaki telefon dla budowlańca?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 15:01:17 +0200, Szara Masa napisał(a):

    > Witam, może ktoś polecić jakiś telefonik mocno odporny na kurz, wilgoć z
    > czytelnym wyświetlaczem?
    > Myślałem o którymś z Samsung-ów Solid, jakaś alternatywa u innych
    > producentów dla tych słuchawek?

    Telefony Sonim i ich mutacje, czyli JCBphone i coś tam jeszcze. Ale są
    droższe i wcale nie jakoś istotnie lepsze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 3. Data: 2011-06-13 13:40:38
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-06-13 15:03, Waldek Godel pisze:

    > Telefony Sonim i ich mutacje, czyli JCBphone i coś tam jeszcze. Ale są
    > droższe i wcale nie jakoś istotnie lepsze.

    zdecydowanie tak, Sonim pewnie około tysiąca albo lepiej, natomiast
    Szajsung 2710 około 400 pln za nówkę

  • 4. Data: 2011-06-13 14:51:40
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 13 Cze, 15:01, Szara Masa <d...@p...fm> wrote:
    > Witam, może ktoś polecić jakiś telefonik mocno odporny na kurz, wilgoć z
    > czytelnym wyświetlaczem?
    > Myślałem o którymś z Samsung-ów Solid, jakaś alternatywa u innych
    > producentów dla tych słuchawek?

    jesli cena okolo 1kPLN moze byc, to Motorola DEFY (plus np. jakas
    obudowa typu http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=ETU
    I+CASE-MATE+MOTOROLA+DEFY
    )

    http://www.motorola.com/Consumers/PL-PL/Consumer-Pro
    ducts-and-Services/Mobile-Phones/MOTOROLA-DEFY-PL-PL

    http://di.com.pl/news/37479,0,Wideorecenzja_telefonu
    _Motorola_Defy.html

    WS

  • 5. Data: 2011-06-13 14:54:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-06-13 16:51, WS wrote:

> [...]
    > )
    >
    > http://www.motorola.com/Consumers/PL-PL/Consumer-Pro
    ducts-and-Services/Mobile-Phones/MOTOROLA-DEFY-PL-PL

    Tyle, ze defy nie jest stworzona do takich "budowlanych" warunkow.
    dochodzi rowniez potrzeba niemal codziennego ladowania. Jesli bedzie to
    mialo miejsce w czystych domnowych warunkach to ok ale jesli bardziej
    "budowlanych" to przez zaslepke dostanie sie do srodka pyl itd.

  • 6. Data: 2011-06-13 17:54:43
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Szara Masa" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam, może ktoś polecić jakiś telefonik mocno odporny na kurz, wilgoć z
    > czytelnym wyświetlaczem?
    > Myślałem o którymś z Samsung-ów Solid, jakaś alternatywa u innych
    > producentów dla tych słuchawek?

    Nokia 3720? Wadą może być to, że krawędź obudowy w okolicy głośnika trochę
    nieprzyjemnie uwiera w ucho.
    Zabezpieczenia na oko trochę słabsze niż w Samsungu ale czego byś nie
    wybrał, to i tak najważniejsze aby założyć jakąś folię na wyświetlacz, bo
    inaczej ciężko będzie coś dojrzeć po przebywaniu w kieszeni razem z
    piaskiem, pyłem, czy metalowymi drobiazgami.

    --
    M.

  • 7. Data: 2011-06-13 21:14:15
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > może taki
    > http://allegro.onet.pl/telefon-swissvoice-sv29-wytrz
    ymaly-bateria-solar-i1649469629.html

    Ciekawa jestem, jak będzie po tygodniu wyglądał panel słoneczny w takim
    telefonie, po tym jak widziałem telefon, którego używa znajomy
    budowlaniec:-) To musi być telefon odporny nie tylko na wodę, ale też ręce
    ubrudzone zaprawą, czy klejem. Myślę, że nie głupim rozwiązaniem byłaby
    Nokia 5140 do kupienia za poniżej 150 zł. Znam kilku ludzi, którzy używają
    go od lat i nie chcą go zmienić. No jednen kumpel zmienił i żałuje.

  • 8. Data: 2011-06-13 22:42:14
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    A jakiś używany Shark? Ericsson Shark R310s - jeszcze tu i ówdzie do
    dostania za stosunkowo małą kasę.

    Mam kumpla budowlańca, co używa Motoroli F3. Kupił gdzieś za 30 PLN i
    też twierdzi, że jak nawet rozwali, to nie będzie żal. Ale używa już z
    rok i jakoś działa, choć sądząc po wyglądzie, przeżyła wiele.

    Może idź tą drogą - kup kilka zabytków i niech się dzieje, co chce.

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2011-06-14 04:32:27
    Od: s...@p...onet.pl