  • 1. Data: 2011-06-12 13:08:40
    Temat: konfiguracja internetu Play
    Od: "darek638" <d...@g...com>

    Witam.
    Co wpisać w pola:
    User name
    Password
    APN
    dla internetu w laptopie? Sieć Play.

  • 2. Data: 2011-06-12 15:01:31
    Temat: Re: konfiguracja internetu Play
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-06-12 15:08, darek638 pisze:
    > Witam.
    > Co wpisać w pola:
    > User name
    > Password
    > APN
    > dla internetu w laptopie? Sieć Play.

    User name: IDIOTA
    Password: guomb2011
    APN: tworki24

    A poważnie: zamknęli stronę www.play.pl? Tak trudno to znaleźć? Łatwiej
    napisać posta na grupę?

  • 3. Data: 2011-06-12 16:45:25
    Od: "darek638" <d...@g...com>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > User name: IDIOTA
    > Password: guomb2011
    > APN: tworki24
    >
    > A poważnie: zamknęli stronę www.play.pl? Tak trudno to znaleźć? Łatwiej
    > napisać posta na grupę?
    > --

    Spróbuj coś tam szybko znaleźć półgłówku.

  • 4. Data: 2011-06-12 17:26:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Jun 2011 18:45:25 +0200, darek638 napisał(a):

    > Spróbuj coś tam szybko znaleźć półgłówku.

    Spróbowałem, zajęło mi to jakieś 40 sekund. No ale pytanie nie do mnie, ja
    mam całą głowę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 5. Data: 2011-06-12 18:55:07
    Od: owp <o...@g...pl>

    W dniu 2011-06-12 19:26, Waldek Godel pisze:

    > Spróbowałem, zajęło mi to jakieś 40 sekund. No ale pytanie nie do mnie, ja
    > mam całą głowę.

    A nie lepiej mu napisać, zamiast zaśmiecać grupy takimi postami ?
    Im więcej razy informacja jest podana, tym łatwiej inni ją znajdą. A i
    tak nie wyedukujecie leni...

  • 6. Data: 2011-06-12 18:57:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 12 Jun 2011 20:55:07 +0200, owp napisał(a):

    > A nie lepiej mu napisać, zamiast zaśmiecać grupy takimi postami ?
    > Im więcej razy informacja jest podana, tym łatwiej inni ją znajdą. A i
    > tak nie wyedukujecie leni...

    taa... zróbmy wyścigi kto prędzej poda im informację na tacy, to się z
    pewnością tu inni nie zlecą. W końcu wiadomo, że uzywanie google boli i
    jest płatne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 7. Data: 2011-06-12 19:30:29
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik darek638 napisał:

    > Spróbuj coś tam szybko znaleźć półgłówku.

    w porownaniuz orange to bajka i przyjemnosc tam szukac :)

  • 8. Data: 2011-06-12 19:44:05
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-12 20:57, Waldek Godel pisze:

    > taa... zróbmy wyścigi kto prędzej poda im informację na tacy, to się z
    > pewnością tu inni nie zlecą. W końcu wiadomo, że uzywanie google boli i
    > jest płatne.

    A czy to takie wielkie wyrzeczenie podzielić się z kimś na grupie
    dyskusyjnej swoimi doświadczeniami i wiedzą?

  • 9. Data: 2011-06-12 19:46:26
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-12 21:30, Mateusz pisze:

    > w porownaniuz orange to bajka i przyjemnosc tam szukac :)

    Zależy jak na to patrzeć. Np. ja skonfiguruje net pod Orange z
    zamkniętymi oczyma, a o Play nie mam najmniejszego pojęcia.

  • 10. Data: 2011-06-12 19:49:25
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik jadryś napisał:

    > Zależy jak na to patrzeć. Np. ja skonfiguruje net pod Orange z
    > zamkniętymi oczyma, a o Play nie mam najmniejszego pojęcia.

    Pewnie kwestia treningu :)

    Ja ani tu ani tu z zamknietymi oczami nie zrobie ;)