  • 1. Data: 2011-03-30 08:41:59
    Temat: jaki samsung z symbianem v5 ?
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    Witam!

    Czy coś z symbianem V5 ?

    tyle co udalo mi sie wygooglowac
    to Omnia HD 8910i

    czy jest cos jeszcze z samsunga z symbianem v5

    co będzie wspolbralo z TV
    LE55C650

    eventualnie moze byc android, choc nie znam dobrze tego systemu

    Chodzi mi o mozliwosc udostępnienia plików z telefonu przez WiFI
    abym mogl przegladac na LCD, ktory wpięty w siec LAN, i posiada rowniez
    WiFI.

    głownie oglądanie filmow nagranych na telefonie bez podłaczania kabla
    michodzi
    oraz przeglądanie zdjęc z robionych na telefonie.

    A moze kazdy telefon niekoniecznie samsunga tez to potrafi?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-30 16:23:44
    Temat: Re: jaki samsung z symbianem v5 ?
    Od: Marek Sondej <s...@g...com>

    On 30 Mar, 10:41, "Amir" <S...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > co b dzie wspolbralo z TV
    > LE55C650
    >
    > eventualnie moze byc  android, choc nie znam dobrze tego systemu

    A może być na WM? Na ten przykład:
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/gtb7300omniali
    te/

    > Chodzi mi o mozliwosc udost pnienia plik w z telefonu przez WiFI
    > abym mogl przegladac na LCD, ktory wpi ty w siec LAN, i posiada rowniez
    > WiFI.

    potrzebny taki z obsługą DLNA

    > g ownie ogl danie filmow nagranych na telefonie bez pod aczania kabla
    > michodzi
    > oraz przegl danie zdj c z robionych na telefonie.
    >
    > A moze kazdy telefon niekoniecznie samsunga tez to potrafi?
    >
    > pozdrawiam

    O serwerach DLNA i nie tylko:
    http://samsung-mobile.com.pl/forum/archive/index.php
    /thread-2557.html