  • Data: 2011-08-24 08:51:39
    Temat: jaki plastyczny obiektyw ?
    Od: "Pole_Kv" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chodzi mi o to, że nie wazne jakie foty będę robił to żeby każda fota była
    plastyczna jak z fotoszopa. cena nie jest najważniejsza (bo ja nie jestem jak
    większość grupowiczów posiadaczem tylko kompakta a mądrującego się jak zawodowi
    fotograficy i odwiedzającymi mediamarkt żeby podotykać prawdziwą lustrzankę).
    aha aparat to nikon d700