  • 1. Data: 2012-11-22 16:22:35
    Temat: Jak wyczyścić skrzynkę nadawczą w E51?
    Od: Sze7k und #ah <s...@s...un.in.pl>

    Witam

    Mam problem z zapchaną skrzynką nadawczą w Nokii E51. Wiadomości jest
    multum, kasowanie nie powoduje widocznego zmniejszenia ilości wiadomości
    sądząc po oznaczeniu na pasku pionowym.
    Czy ktoś wie jak można wyczyścić do zera skrzynkę nadawczą w tym
    badziewiu? Bo z tego co widzę, to Nokia Suite nie za bardzo sobie z tym
    radzi...

    Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2012-11-22 21:27:32
    Temat: Re: Jak wyczyścić skrzynkę nadawczą w E51?
    Od: "news.neostrada.pl" <1...@t...pbz>

    Użytkownik "Sze7k und #ah" <s...@s...un.in.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś wie jak można wyczyścić do zera skrzynkę nadawczą w tym
    > badziewiu? Bo z tego co widzę, to Nokia Suite nie za bardzo sobie z tym

    15 sekund powinno zająć skonfigurowanie .
    MBOX > Ustawienia > Opcje > Powiadomienia

    --
    sp4...

  • 3. Data: 2012-11-26 14:32:47
    Od: Sze7k und #ah <s...@s...un.in.pl>

    news.neostrada.pl wrote:

    > 15 sekund powinno zająć skonfigurowanie .
    > MBOX > Ustawienia > Opcje > Powiadomienia

    MBOX? Ale to jest skrzynka mailowa, a mi chodzi o SMSy?