  • 1. Data: 2012-11-20 23:19:08
    Temat: Jesli nie stac Cie na iPhone 5...
    Od: atm <...@v...pl>

    ...i nie chcesz marnowac czasu na dodawanie efektu Purple Haze w
    Photoshopie, mozesz nabyc Nexusa 4. Tworcom tego aparatu udalo sie
    skopiowac ten efekt dosc wiernie:
    http://www.redmondpie.com/nexus-4-camera-also-hinder
    ed-by-purple-haze-issues-in-certain-lighting-conditi
    ons-image/

  • 2. Data: 2012-11-21 14:15:50
    Temat: Re: Jesli nie stac Cie na iPhone 5...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k8gvl1$9an$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > skopiowac ten efekt dosc wiernie:
    > http://www.redmondpie.com/nexus-4-camera-also-hinder
    ed-by-purple-haze-issues-in-certain-lighting-conditi

    Czy teraz juz bardziej wierzysz w nieopublikowane zdjecia z Consumer Reports
    i raporty o podobnych efektach równiez w Motoroli MAXX i Samsungach?

  • 3. Data: 2012-11-21 15:01:59
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-21 14:15, Pszemol wrote:
> [...]
    > Reports
    > i raporty o podobnych efektach równiez w Motoroli MAXX i Samsungach?

    Nie widze powodu przenoszenia kwestii wiary na telefony.
    Chyba dosc latwo mozna udokumentowac purple haze?
    Biorac pod uwage ilosc sprzedanych egzemplarzy powinno byc bez liku
    zdjec w sieci.

  • 4. Data: 2012-11-21 18:30:12
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:
    ed-by-purple-haze-issues-in-certain-lighting-conditi
    ons-image/

    > Nie widze powodu przenoszenia kwestii wiary na telefony.

    No ale masz teraz wiec niz czyjes slowo na poparcie terzy ze iPhone5 nie
    jest w tej dziedzinie żadnym wyjatkiem.

    > Chyba dosc latwo mozna udokumentowac purple haze?

    No ale z faktu ze nie opublikowano zdjec nie wynika dla mnie ze ich nie ma
    i nie bylo...

    > Biorac pod uwage ilosc sprzedanych egzemplarzy powinno byc bez liku zdjec w sieci.

    Tak jak bez liku jest zdjec z Nexusa :)

  • 5. Data: 2012-11-21 19:12:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > No ale z faktu ze nie opublikowano zdjec nie wynika dla mnie
    > ze ich nie ma i nie bylo...

    Ciekawe, to samo mówił Ziobro podczas spektaklu z niszczarką.
    Gratuluję wzorców.

    JoteR

  • 6. Data: 2012-11-22 00:53:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Ciekawe, to samo mówił Ziobro podczas spektaklu z niszczarką.
    > Gratuluję wzorców.

    Wyciągasz błędne wnioski. Z głupoty czy świadomie i celowo
    insynuujesz w taki negatywny sposób moją złą wolę?

  • 7. Data: 2012-11-22 01:07:09
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Wyciągasz błędne wnioski.

    To nie wnioski, tylko porównanie dwóch faktów.
    Wnioski każdy sam sobie wyciągnie.

    > Z głupoty czy świadomie i celowo
    > insynuujesz w taki negatywny sposób moją złą wolę?

    Nie dokonałem na razie żadnego wartościowania.
    Każdy sam oceni, co lepsze: pszemolenie czy ziobrowanie.
    Czy może i jednego i drugiego "słuchać hadko".

    JoteR

    JoteR

  • 8. Data: 2012-11-22 09:07:32
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgral(a):

> [...]
    > http://www.redmondpie.com/nexus-4-camera-also-hinder
    ed-by-purple-haze-issu
    > es-in-certain-lighting-conditions-image/

    Tylko jest mala róznica, na IP5 zwykle zdjecia plenerowe maja ten efekt a
    przy nexusie walneli bezposrednio obiektywem w conajmniej dwie lampy.
    Przydaly by sie wiarygodne zdjecia z tego samego ujecia w tym samym czasie,
    wtedy taki test jest wiarygodny.

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 9. Data: 2012-11-22 14:41:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > To nie wnioski, tylko porównanie dwóch faktów.
    > Wnioski każdy sam sobie wyciągnie.

    Ależ wyciagasz wnioski - być może nie jesteś świadomy tego co
    sam napisałeś: gratulujesz mi wzorców, a więc sugerujesz tu
    wprost, że Ziobro jest moim wzorcem.

    > Nie dokonałem na razie żadnego wartościowania.
    > Każdy sam oceni, co lepsze: pszemolenie czy ziobrowanie.
    > Czy może i jednego i drugiego "słuchać hadko".

    Jeszcze raz pytam:
    z głupoty robisz te insynuacje czy tylko świadomie głupa rżniesz?

  • 10. Data: 2012-11-22 14:42:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > Przydaly by sie wiarygodne zdjecia z tego samego ujecia w tym samym
    > czasie, wtedy taki test jest wiarygodny.

    Co to znaczy "zwykle zdjecia plenerowe"? Bo ja nie widzialem zdjec z iP5
    które
    mialyby ten efekt Z WYJATKIEM TAKICH, KTÓRE MAJA SLONCE W OBIEKTYW.
    To czy sa dwie lampy czy jedna, czy dziesiec dla obiektywu nie ma znaczenia.