  • 1. Data: 2010-02-10 17:43:15
    Temat: jaki laptop kupić?
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    Szukam czegoś nowego do 2,5k PLN, co zastąpi HP NX7400 1,6GHz, 1GB
    DDR, 80GB HDD. Przeznaczenie to "Polak jedzie za granicę" czyli filmy i
    komunikacja via Skype.

    ważne jest, by:
    - miał lepszą matrycę, niż NX7400 (podświetlenie, kąty!!!)
    - rozmiar matrycy 15,4
    - rozdzielczość wyższą niż 1280x800
    - wbudowane wszystkie pierdółki do komunikacji (bluetooth, kamera,
    mikrofon)
    - duuuuuży dysk
    - był przynajmniej tak solidny, jak stary NX7400

    wskazane, ale niekonieczne:
    - jakieś sensowne wyjście wideo
    - ciche chłodzenie
    - lżejszy od poprzedniego
    - recovery na płytach a nie na partycji

    mało istotne:
    - glare/mat - bez znaczenia
    - karta graficzna (nie będzie żadnego grania)
    - procesor (wystarczy taki, jaki przyzwoicie udźwignie OS i odtwarzanie
    popularnych formatów wideo, niekoniecznie 1080, na dziś dzień owe 1,6GHz
    w starym laptopie wystarcza w zupełności)
    - napęd optyczny (wystarczy nawet zwykły DVD bez nagrywania)
    - bateria (pojemność, czas pracy)
    - numeryczna klawiatura

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2010-02-10 17:59:21
    Temat: Re: jaki laptop kupić?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Wszystko co sie da byleby nie HP!HP!HP.

  • 3. Data: 2010-02-10 20:16:33
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam czegoś nowego do 2,5k PLN, co zastąpi HP NX7400 1,6GHz, 1GB
    > DDR, 80GB HDD. Przeznaczenie to "Polak jedzie za granicę" czyli filmy i
    > komunikacja via Skype.

    gwarancja, gwarancja i jeszcze raz gwarancja jak najdłuższa i jak na długo
    za granicę to respektowana poza krajem zakupu.
    Po wpadką z padniętą zaraz po rocznej gwarancji Toshibą X205 SLI i potem
    znowu nigdy więcej Toshiby i zakupów za oceanem nie zrobię.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2010-02-10 21:08:28
    Od: Klepa <k...@n...gmail.com>

    W dniu 2010-02-10 18:43, Michał pisze:
    > Szukam czegoś nowego do 2,5k PLN, co zastąpi HP NX7400 1,6GHz, 1GB
    > DDR, 80GB HDD. Przeznaczenie to "Polak jedzie za granicę" czyli filmy i
    > komunikacja via Skype.

    Zainteresuj się LENOVO Y530, ma wszystko co wymieniłeś oraz dwa lata
    gwarancji.

    --
    Pozdrawiam,
    Klepa

  • 5. Data: 2010-02-11 07:00:25
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 2010-02-10 5:59 PM, Jacek wrote:
    > Wszystko co sie da byleby nie HP!HP!HP.

    I nie Compaq bo to Hp.

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2010-02-11 08:25:59
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

> [...]
    > Szukam czegoś nowego do 2,5k PLN, co zastąpi HP NX7400 1,6GHz, 1GB
    > DDR, 80GB HDD. Przeznaczenie to "Polak jedzie za granicę" czyli filmy i

    Dell ma gwarację 2 lata na drugi dzień roboczy, chyba respektowana za
    granicą, ale trzeba dopytać.
    Ja mam Dell studio 1545 (2GB, 250GB, ATI HD4570, DVD szczelinowe, kamera,
    mikrofon VHB 1950zł)
    Fajny też jest Dell Inspiron 4GB, 500GB, ATI 4330, bluetooth z win7 za
    2150zł, ale nie ma HDMI.
    Kąty niestety nie są dobre, matryca podświatlane LED bardzo jasne, czas
    pracy na akumulatorze 4,5h.

  • 7. Data: 2010-02-11 16:23:01
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 07:00:25 +0000, G Nowak napisał(a):

    > I nie Compaq bo to Hp.

    Kiedys pisalem o tym.
    Odpowiedz z serwisu HP: "komputer dziala prawidlowo, ale prosimy nie grac
    za duzo w gry":).

  • 8. Data: 2010-02-11 16:24:52
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    P.S. Myslalem, ze ktokolwiek z HP to czyta, ale wychodzi na to, ze albo
    czytaja i ze wstydu nic nie odpisuja, albo nie maja komputera, zeby sobie
    poczytac newsy.

  • 9. Data: 2010-02-12 09:27:13
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > P.S. Myslalem, ze ktokolwiek z HP to czyta, ale wychodzi na to, ze albo
    > czytaja i ze wstydu nic nie odpisuja, albo nie maja komputera, zeby sobie
    > poczytac newsy.

    Serwisanci HP są różni, nie można ich wrzucać do jednego worka.
    Aczkolwiek zdarzają się "perełki", którzy nie potrafią wgrać nowego firmware
    do plotera i moja siostra, która nie jest nawet informatykiem musiała mu
    pokazać jak to się robi. :-)

  • 10. Data: 2010-02-12 09:48:50
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010 10:27:13 +0100, "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >do plotera i moja siostra, która nie jest nawet informatykiem musiała mu

    Większośc serwisów to nie serwisy HP tylko firmy które robią naprawy
    na zlecenie HP na podstawie instrukcji serwisowych. Nie dziwne że nic
    co nie jest standartowe nie zrobią.

    Zdrówko