  • 21. Data: 2010-02-19 09:42:40
    Temat: Re: jaki laptop kupić?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 14 Feb 2010 17:45:15 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

    > Albo nie czytają, bo nie chcą lub nie mają czasu. A może
    > nawet nie wiedzą o istnieniu takiej grupy albo uważają ją
    > za amatorszczyznę, na którą nie ma co poświęcać roboczogo-
    > dzin. To, według mnie, bardziej prawdopodobne wyjaśnienia :)
    >
    > PS. Ile miałeś tych komputerów HP? Pięć? Dziesięć? Dwadzie-
    > ścia?

    Nie musze posiadac osobiscie, ale sam mam i znajomi maja...
    Jak ustawie na oszczedzanie energii, to sie nie wylacza. Jak ustawie wysoka
    wydajnosc, to po zagrzaniu sam sie wylacza:).

  • 22. Data: 2010-02-19 21:34:07
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:8dkon55iduhk0s5qda5ek6fueinbi7ied8@4ax.com...
    > Fajnie. Tylko że akurat to różnei działa. Jakoś ze 2 miesiące wstecz
    > miałem do czynienia z Dellem i ich NBD. W XPS 1330 koleżanki padł
    > dysk. Fajnie. Dostarczyli nowy. Piszę dostarczyli bo okazało się że
    > nie ma opcji by go wymienili. Według Dell Polska tak wygląda naprawa
    > NBD. Czyli jak nie masz pojęcia jak to zrobić to szukaj kogoś do
    > wymiany.

    Przecież na stronie Dell'a masz dokładnie opisane (z obrazkami) jak wymienić
    każdy podzespół.
    Mi pan z Della o tym powiedzial jak dzwoniiłem w sprawie wymiany dysku,
    powiedział mi co mam po kolei zrobić i gdzie jest to opisane. Dysk
    wyciągnałem po 5 minutach a nigdy nie miałem do czynienia z laptopem. Kurier
    który przyjeżdża nie ma pojęcia o komputerach. Płyty z systemem i
    sterownikami dostałem w komplecie z laptopem, ponadto miałem obraz systemu
    na partycji recovery i też zrobiłem sobie kopię na DVD, dużo szybciej się
    wtedy instaluje na nowym dysku, bo to jest obraz gotowego systemu z
    oprogramowaniem i sterownikami.
    Napęd szczelinowy fajna sprawa, laptop jest dużo sztywniejszy niż przy
    napędzie z tacką. :-)

  • 23. Data: 2010-02-19 21:46:41
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 22:34:07 +0100, "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    wrote:

    >Przecież na stronie Dell'a masz dokładnie opisane (z obrazkami) jak wymienić
    >każdy podzespół.

    Wiesz - mój pierwszy twardy dysk to był MFM 10MB - i z grzebaniem w
    kompie nie mam problemów. Nawet pewne urządzanie zaprojektowane i
    wykonane ma w dorobku ;-) Natomiat dla mojego Ojca - choć on jest w
    wykształecnia teletechnik - taka wymian to mimo instrukcji sprwa ponad
    jego siły.

> [...]
    >wyciągnałem po 5 minutach a nigdy nie miałem do czynienia z laptopem. Kurier
    >który przyjeżdża nie ma pojęcia o komputerach. Płyty z systemem i

    Zależy który. Przyjeżdżający do serwerów mają pojećie. Tylko że to
    jest technik a nei kurier.

> [...]
    >na partycji recovery i też zrobiłem sobie kopię na DVD, dużo szybciej się
    >wtedy instaluje na nowym dysku, bo to jest obraz gotowego systemu z

    Niestety 1330 kupiony w polkim oddziale Della nie miał płytek. Z
    recovery nie zostały zrobione - pisałem o tym. Serwis nei był w stanie
    pomóc. Tzn. odpowiedział że to mój problem. Od tego czasu mam alergię
    na Della.

    >Napęd szczelinowy fajna sprawa, laptop jest dużo sztywniejszy niż przy
    >napędzie z tacką. :-)

    A bez CD/DVD/BR jest jeszcze sztywniejszy :-P

    Zdrówko

  • 24. Data: 2010-02-25 11:39:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 22:46:41 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
> [...]
    > recovery nie zostały zrobione - pisałem o tym. Serwis nei był w stanie
    > pomóc. Tzn. odpowiedział że to mój problem. Od tego czasu mam alergię

    W HP miałbyś podobnie, tylko po miesięcznych przepychankach ;)
    Już pomijając fakt że w 1330 płytki recovery byłyby bezużyteczne - bo
    zawierały Vistę ;)

    > A bez CD/DVD/BR jest jeszcze sztywniejszy :-P

    No z tym napędem szczelinowym jedyną wadą jest głośność przy insert/eject ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 25. Data: 2010-02-25 13:54:27
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 25 Feb 2010 11:39:30 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >W HP miałbyś podobnie, tylko po miesięcznych przepychankach ;)

    Dziwne - do swojego 6820 dostałem na drugi dzień :-P

    Zdrówko