  • 1. Data: 2009-10-22 07:31:25
    Temat: jaki kvm do PC, rzutnika i laptopa
    Od: Andrzej <c...@w...pl>

    Witam,
    mam taki problem, chce zrobić takie połączenie: mam komputer
    stacjonarny i chce wyświetlać obraz na rzutnik. Dodatkowo chce aby
    czasami była możliwość połaczenia laptopa i wyświetlenie obrazu na
    rzutniku. Byłem w sklepie i sprzedawca zaoferował mi standarowy
    przełacznik kvm, ale jakoś nie chce mi to działać. Przełącznik
    posiada: Porty wyjściowe mysz PS/2: 2 szt
    klawiatura PS/2: 2 szt
    monitor D-SUB: 2 szt
    Porty konsoli mysz PS/2: 1 szt
    klawiatura PS/2: 1 szt
    monitor D-SUB: 1 szt
    W jaki sposób to podłączyć, bo się pogubiłem? Zresztą zastanawiam się
    czy to jest odpowiedni kvm dla mnie, może ja potrzebuje jakiegoś
    innego typu kvm.
    Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-22 08:39:07
    Temat: Re: jaki kvm do PC, rzutnika i laptopa
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 00:31:25 -0700 (PDT), Andrzej napisał(a):

> [...]
    > czy to jest odpowiedni kvm dla mnie, może ja potrzebuje jakiegoś
    > innego typu kvm.
    > Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam

    Najprościej było kupić coś takiego:
    http://www.profipc.pl/splitery/vs_291.php
    ale kvm też powinien zadziałać (pod warunkiem, że ten laptop ma wejścia na
    klawiaturę/mysz po ps). Po jednej stronie podpinasz klawiaturę, mysz i
    rzutnik. Po drugiej na jednym kanale stacjonarny vga, giazdko ps klawiatury
    i myszy, a na drugim kanale to samo od laptopa.

  • 3. Data: 2009-10-22 09:34:41
    Od: Andrzej <c...@w...pl>

    On 22 Paź, 10:39, "Leszek K." <l...@n...pl> wrote:

> [...]
    > --
    > +++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

    Czyli jeśli podepnę same kable VGA to nie będzie mi działać?

  • 4. Data: 2009-10-22 09:39:36
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 02:34:41 -0700 (PDT), Andrzej napisał(a):

    > Czyli jeśli podepnę same kable VGA to nie będzie mi działać?

    Nie. Urządzenie jest zasilane przez ps-a (przynajmniej te kvm-y które znam)

  • 5. Data: 2009-10-22 10:36:55
    Od: gary <g...@c...pl>

    Andrzej pisze:
> [...]
    > czy to jest odpowiedni kvm dla mnie, może ja potrzebuje jakiegoś
    > innego typu kvm.
    > Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam
    Teoretycznie KVM jest OK
    problem może być taki że w laptopie możesz nie mieć wejścia PS2 na
    klawiaturę, a niepodłączenie klawiatury powoduje że KVM traktuje taki
    komputer jako nie podłączony (samo VGA i mysz nie wystarczy)

    Pytanie czy oprócz rzutnika masz monitor do stacjonarnego ?
    jeżeli tak to potrzebujesz jeszcze VGA-splitter (czyli rozdzielacz sygnału )

  • 6. Data: 2009-10-22 11:45:44
    Od: Andrzej <c...@w...pl>

    On 22 Paź, 12:36, gary <g...@c...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Pytanie czy oprócz rzutnika masz monitor do stacjonarnego ?
    > jeżeli tak to potrzebujesz jeszcze VGA-splitter (czyli rozdzielacz sygnału )
    Tak, mam monitor do stacjonarnego. Mam w nim zainstalowaną kartę
    graficzną z dwoma wyjściami, czy to nie zastąpiło by VGA-splitera?
    W moim KVM jest mozliwość podłączenia zasilacza, czy gdybym podpiął
    zasilacz bez podpinania myszy i klawiaturyto też nie będzie działać?