  • 11. Data: 2010-09-29 20:28:31
    Temat: Re: jaki bus w granicach 7000
    Od: "adi" <a...@g...com>

    auto typowe na budowe , gorszy wygląd oraz rdza nie mają znaczenia

  • 12. Data: 2010-09-29 20:32:52
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > A jeśli chodzi o sedno tematu to za 7kzł ciężko będzie kupić coś
    > rozsądnego... Transit: RWD i problemy z rdzą, T4: droższy, FWD albo
    > syncro, i chyba celowałbym w T4, ale silnik 2.5TDi bo 2.4D to koszmar...

    nie wiem co dla ciebie znaczy koszmar? nie jedzie? tak, zgadzam się. nie
    warto go kupić? za 7kpln IMO warto. Ja mam taką T4, kupiłem w komisie, tzn.
    firma za długi oddała w rozliczeniu, tyle że nie był wypicowany, stał pod
    drzewem uświniony ok. miesiąc, gość się zdziwił że o niego pytam. Przyszedł
    odpalił na cyk... i się zakochałem ;) zrobiłem nim 80kkm w półtora roku,
    teraz stoi bo mam garaż więc może jeździć osobówka. Jedyne co robiłem to
    zawieszenie (nie pamiętam kosztów ale nie było jakieś drogie), rozrząd (ok
    800zł), alternator (150zł), i sprzęgło (chyba 700zł -synchro ma dużo
    droższe). Trochę rdzewieje na spawach - co jakiś czas przejadę hammeraidem i
    po kłopocie, poza tym odpalał przy -30st. bez problemu i to chyba najmniej
    zawodne auto jakie mam :) aha! zużycie paliwa- ok 9l/100km, raczej nie
    więcej i nie mniej - przynajmniej używając gazu zerojedynkowo (bo właściwie
    tak tylko działa ;P)

    p.s. tak, mam zamiar go sprzedać, choć jeszcze nie teraz - najpierw muszę
    znaleźć w rozsądnej cenie berlingo/partner lub cokolwiek innego w wersji
    2-3-osobowej (VAT) z klimatyzacją i silnikiem hdi (teraz do pracy
    zaprzęgnięty jest golf mk3 1,9 tdi 90km variant, tyle że szkoda busa bo stoi
    i niszczeje)

    Lukasz

  • 13. Data: 2010-09-29 20:36:21
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > auto typowe na budowe , gorszy wygląd oraz rdza nie mają znaczenia

    No to podalem Ci typy, teraz alledrogo i wybierac ;P
    Zasadniczo wszystkie sie nadaja.
    No ale na budowe tez moze byc albo blaszak albo paka

    PZDr
    Adam

  • 14. Data: 2010-09-29 20:40:25
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-29 20:32, Lukasz pisze:
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie wiem co dla ciebie znaczy koszmar? nie jedzie? tak, zgadzam się. nie
    > warto go kupić? za 7kpln IMO warto. Ja mam taką T4, kupiłem w komisie,

    Tak, nie jedzie (prawie w ogóle) i pali więcej niż 2,5TDi który już jest
    całkiem żwawy.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 15. Data: 2010-09-29 20:52:02
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Hyundai H100

    z tego co widzę autko małe, no i marka mnie nie przekonuje chyba ze się
    mylę

    > Mazda E2200 za drogi

    > Mercedes MB100 :P

    gone uwagi ze wzgledu na to żejeżdże teraz mercedesem 124

    > Mitsubishi L300 / L400

    tudno dostępne

    > Nissan vanette

    za mały

    > Toyota Hiace

    trudno dostęny

  • 16. Data: 2010-09-29 20:55:02
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > No ale na budowe tez moze byc albo blaszak albo paka

    zdecydowanie blaszak jeśli dobrze rozumiem cos pokroju t4, aha i dobry byłby
    silnik mało wrażliwy na paliwa jak w t4 właśnie

  • 17. Data: 2010-09-29 20:58:29
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > zdecydowanie blaszak jeśli dobrze rozumiem cos pokroju t4, aha i dobry
    > byłby silnik mało wrażliwy na paliwa jak w t4 właśnie

    To z tych co Ci podalem to w zasadzie wszystkie, bo to jednak maja swoje
    lata w tej cenie.

    Tyle ze poprostu do T4 dostaniesz czesci wszedzie i wszyscy to naprawia.

    PZDr
    Adam

  • 18. Data: 2010-09-29 21:01:22
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > Tak, nie jedzie (prawie w ogóle) i pali więcej niż 2,5TDi który już jest
    > całkiem żwawy.

    tylko że za tdi trzeba dać przynajmniej 2x tyle... jak ja kupowałem jakieś 2
    lata temu to TDI kosztowały jakieś 17,18 czy ponad 20kpln.

    pozdr
    Lukasz

  • 19. Data: 2010-09-29 21:02:12
    Od: "adi" <a...@g...com>

    no właśnie wszystko i wszyscy skłaniają do t4 aczkolwiek myślałem że moze
    jest coś lepszego :) swoją drogą jakby ktoś z
    Wrcoławia i okolic miał takiego na sprzedaz to jestem chętny :)

    Adi

  • 20. Data: 2010-09-29 21:08:24
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > czy moglibyście doradzić jakiegoś busa w rozsądnych pieniądzach i
    > koniecznie w dieslu. Wstępnie patrzę na T4 bądź transita

    Do 15 tys. T4 raczej nie kupisz w przyzwoitym stanie. Za Transita też trzeba
    wybulić ok. 10
    Co prawda czasami trafiają się okazje, ale naprawdę są one wyjątkowe i
    trzeba długo polować. Ja polowałem na Transita lub T4 przez rok czasu. To co
    widziałem do tych pieniędzy wyżej opisanych to były zajeżdżone samochody, a
    T4 w cenie 7 tys. to nie miały podłogi, zaś silniki i skrzynie ledwo się
    kręciły. Koszta remontu ww samochodów także nie są bez znaczenia, bo naprawy
    liczy się w tysiącach złotych.
    A teraz podstawowa rzecz - czy aby napewno musi być "w dieslu" ?
    Diesle, zwłaszcza z turbiną to pomyłka na tego typu roboty. Diesle,
    zwłaszcza te uturbione to samochody na dłuższe trasy. Na krótkich odcinkach
    turbiny siadają, a sam diesel jest mało ekonomiczny, bo pali dużo więcej. A
    roboty budowlane to przede wszystkim jazda miejska/wiejska na którkich
    odcinkach, do sklepu itp.
    W takim reżimie pracy o wiele lepiej sprawują się silniki benzynowe, a
    zagazowane będą bardziej ekonomiczne niż diesle.
    Być może nie masz potrzeby posiadania aż tak wielkiego samochodu ? Może
    zamiast dostawczego wystarczy jakić pickup czy van, a te już o wiele łatwiej
    jest kupić za takie pieniądze w przyzwoitym stanie.