eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjaki bus w granicach 7000Re: jaki bus w granicach 7000
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jaki bus w granicach 7000
    Date: Wed, 29 Sep 2010 21:08:24 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <i802rb$qup$1@news.onet.pl>
    References: <i7vkp3$h6v$1@news.vectranet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089072030121.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285787307 27609 89.72.30.121 (29 Sep 2010 19:08:27 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 19:08:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314050
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:i7vkp3$h6v$1@news.vectranet.pl...

    > czy moglibyście doradzić jakiegoś busa w rozsądnych pieniądzach i
    > koniecznie w dieslu. Wstępnie patrzę na T4 bądź transita

    Do 15 tys. T4 raczej nie kupisz w przyzwoitym stanie. Za Transita też trzeba
    wybulić ok. 10
    Co prawda czasami trafiają się okazje, ale naprawdę są one wyjątkowe i
    trzeba długo polować. Ja polowałem na Transita lub T4 przez rok czasu. To co
    widziałem do tych pieniędzy wyżej opisanych to były zajeżdżone samochody, a
    T4 w cenie 7 tys. to nie miały podłogi, zaś silniki i skrzynie ledwo się
    kręciły. Koszta remontu ww samochodów także nie są bez znaczenia, bo naprawy
    liczy się w tysiącach złotych.
    A teraz podstawowa rzecz - czy aby napewno musi być "w dieslu" ?
    Diesle, zwłaszcza z turbiną to pomyłka na tego typu roboty. Diesle,
    zwłaszcza te uturbione to samochody na dłuższe trasy. Na krótkich odcinkach
    turbiny siadają, a sam diesel jest mało ekonomiczny, bo pali dużo więcej. A
    roboty budowlane to przede wszystkim jazda miejska/wiejska na którkich
    odcinkach, do sklepu itp.
    W takim reżimie pracy o wiele lepiej sprawują się silniki benzynowe, a
    zagazowane będą bardziej ekonomiczne niż diesle.
    Być może nie masz potrzeby posiadania aż tak wielkiego samochodu ? Może
    zamiast dostawczego wystarczy jakić pickup czy van, a te już o wiele łatwiej
    jest kupić za takie pieniądze w przyzwoitym stanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: