  • 21. Data: 2010-09-29 21:11:14
    Temat: Re: jaki bus w granicach 7000
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:i801s5$vir$1@news.vectranet.pl...

    > z tego co widzę autko małe, no i marka mnie nie przekonuje chyba ze się
    > mylę

    Poczytaj w sieci, z tego co pamiętam opinie są raczej pozytywne. Części
    powinny być śmiesznie tanie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 22. Data: 2010-09-29 21:14:45
    Od: "adi" <a...@g...com>

    Może
    > zamiast dostawczego wystarczy jakić pickup czy van, a te już o wiele
    > łatwiej jest kupić za takie pieniądze w przyzwoitym stanie.

    no ok słucham propozycji:)\

    Co do zagazowanego benzyniaka to wątpie że będzie bardziej ekonomiczny niż
    diesel, bus z gazem pali około 15-17 l, są to opinie sprzedających więc
    raczej by nie zawyżali

  • 23. Data: 2010-09-29 21:20:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 19:22:19 +0200, adi napisał(a):

    > to juz mój problem, a swoją drogą nie spodziewałem sie na tej grupie nic
    > innego niż tępych odpowiedzi. Nie było mnie tu długi czas ale widzę ze nic
    > sie nie zmieniło :(

    Posługujesz się językiem tępego dresa, to i stosowne odpowiedzi dostaniesz.
    Odezwij się jak do inteligentnych ludzi to i sam będziesz miał szanse być
    potraktowany jak inteligentny człowiek.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 24. Data: 2010-09-29 21:45:11
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > no ok słucham propozycji:)\

    Może najpierw napisz co potrzebujesz wozić.

    > Co do zagazowanego benzyniaka to wątpie że będzie bardziej ekonomiczny niż
    > diesel, bus z gazem pali około 15-17 l, są to opinie sprzedających więc
    > raczej by nie zawyżali

    Nie licz na busa, który z silnikiem diesla spali 5-6 litrów. Z reguły jest
    to 8-10 litrów oleju napędowego.

  • 25. Data: 2010-09-29 21:51:34
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Nie licz na busa, który z silnikiem diesla spali 5-6 litrów. Z reguły jest
    > to 8-10 litrów oleju napędowego.

    oczywiście wiem.

    a co z pickupem i vanem?

  • 26. Data: 2010-09-29 23:46:57
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > To z tych co Ci podalem to w zasadzie wszystkie, bo to jednak maja
    > swoje lata w tej cenie.
    >
    > Tyle ze poprostu do T4 dostaniesz czesci wszedzie i wszyscy to naprawia.

    Pod warunkiem, zę będzie to silnik diesel 1.9 lub 2.4 bez turbo.
    2.5 z turbiną to już nie w każdym garażu naprawią, a i naprawy kosztowne i
    trochę elektroniki jest przy tym, która potrafi robić cuda.
    No i jeszcze kwestia - za 7 tys. to będzie niezły strup, do którego trzeba
    będzie dołożyć dość sporo.
    Niestety w Polsce króluje dziwne przekonanie, że do aut niemieckich to nie
    trzeba nic dokładać, dlatego zazwyczaj te samochody są tak zajeżdżone i
    zaniedbane, że zaraz po zakupie to trzeba kapitalny remont robić, aby móc
    jeździć bezawaryjnie.

  • 27. Data: 2010-09-30 07:24:13
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > no właśnie wszystko i wszyscy skłaniają do t4 aczkolwiek myślałem że moze
    > jest coś lepszego :) swoją drogą jakby ktoś z
    > Wrcoławia i okolic miał takiego na sprzedaz to jestem chętny :)

    Moj jest z Wroclawia i spelnia wszystkie twoje wymagania lacznie z
    wychodzaca rdza ;P tyle ze o sprzedazy bede myslal jak znajde model
    zastepczy
    Jak cos przeslij swoj namiar na priv, moze akurat bedzie to w niedlugim
    czasie

    aha! do tego ma alarm i centralny zamek z przodu (no, teraz coś tylko lewe
    drzwi się otwierają z pilota, może przewód się rozłączył, na pace nie ma bo
    nie było już kiedy założyć), a na pace zainstalowane półki- jakby co do
    demontażu.

    Pozdr
    Lukasz

  • 28. Data: 2010-09-30 08:48:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-29 21:02, *adi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > no właśnie wszystko i wszyscy skłaniają do t4 aczkolwiek myślałem że
    > moze jest coś lepszego :) swoją drogą jakby ktoś z
    > Wrcoławia i okolic miał takiego na sprzedaz to jestem chętny :)

    A może coś takiego? :)
    http://otomoto.pl/lublin-3324-T1893401.html

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 29. Data: 2010-09-30 12:09:59
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-29 17:08, adi pisze:
    > czy moglibyście doradzić jakiegoś busa w rozsądnych pieniądzach i
    > koniecznie w dieslu. Wstępnie patrzę na T4 bądź transita

    Pomijajac wyglupy jezykowe i przechodzac do sedna:
    ja polecam Fiata Ducato, swojego '98 2,5d kupilem (wliczajac
    rejestracje i niezbedne naprawy) za nieco ponad 8kPLN. Sprowadzony z DE,
    stan o niebo lepszy od tych, ktore jezdza u nas w kraju, "pali na
    dotyk", zuzycie paliwa w przedziale 8,5-10L/100km. Jedyna niedogodnosc,
    to brak mocy, ale auto obsluguje mi budowe/zakupy ogrodowe a nie do
    wyscigow, wiec nie narzekam. Psy tez czasem sie przewiezie i jakis mebel ;)
    Pzdr

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 30. Data: 2010-10-11 17:48:56
    Od: marty <m...@i...pl>

> [...]
    > czy moglibyście doradzić jakiegoś busa w rozsądnych pieniądzach i
    > koniecznie w dieslu. Wstępnie patrzę na T4 bądź transita

    VW T4 tylko w tej cenie i roczniku musisz liczyć się z niespodziankami,
    najczesciej sprzegło/skrzynia biegów