  • 11. Data: 2009-09-22 07:41:41
    Temat: Re: jaki aparat
    Od: Pawel <p...@m...pl>

    Paweł W. pisze:

> [...]
    > W miarę uniwersalne narzędzie. Ani za duże, ani za małe, opcji ma
    > wystarczająco dużo. Chociaż teraz skłaniałbym się do A650 - stabilizacja
    > i szerszy kąt widzenia. Zoom także większy, ale to nie jest najważniejsze.
    >
    > Moje doświadczenie?
    > - Fuji S602Z
    > - Pentax K110D (to to samo co K100D, tylko bez SR. dość rzadki model)
    > - Fuji A100/A150 (różnice w nazwenictwie na różnych rynkach)
    > - Canon A640
    >
    > Poza tym miałem okazję dłużej pobawić się Nikonem D70 i Minoltą 5 (jeśli

    Witam
    Nie wiem dlaczego w tym kraju jak i na tej grupie każdy każdego atakuje
    skąd to się bierze? dla twojej wiadomości da sie szybko i sprawnie
    przejrzeć całą grupę gdyż każdy szanujący sie czytnik ma możliwość
    przeszukania określonego słowa.
    Co sadzicie o panasonic DMC-FZ38
    warto

  • 12. Data: 2009-09-22 08:16:04
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > skąd to się bierze? dla twojej wiadomości da sie szybko i sprawnie
    > przejrzeć całą grupę gdyż każdy szanujący sie czytnik ma możliwość

    I co, znalazles listy ale ich nie przeczytales? ;)

    > Co sadzicie o panasonic DMC-FZ38

    A jakie to ma znaczenie co MY sadzimy?
    To ma byc aparat dla ciebie...

  • 13. Data: 2009-09-22 09:24:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Pawel pisze:

> [...]
    > skąd to się bierze? dla twojej wiadomości da sie szybko i sprawnie
    > przejrzeć całą grupę gdyż każdy szanujący sie czytnik ma możliwość

    A mimo to nie dotarło do ciebie że kluczowe jest sformułowanie wymagań?
    Na przykład kompletnie NIC o pożądanych gabarytach, zakresach ogniskowych,
    jakości obrazu i możliwości w różnych warunkach? Nawet nie precyzujesz
    czy nowe, czy używane, kompakt czy lustrzanka.

    To trochę jakbyś napisał: tyle jest tych modeli samochodów, poradźcie
    co kupić za 30 tysięcy.

    > Co sadzicie o panasonic DMC-FZ38

    Czy to jest przykład z segmentu w który celujesz?

  • 14. Data: 2009-09-22 09:30:05
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Pawel pisze:

    > dla twojej wiadomości da sie szybko i sprawnie

    I przeszuka ci tylko zarchiwizowane na twoim czytniku posty, albo posty
    zarchiwizowane przez google, jeśli z niego korzystasz (większość
    czytników ma domyślnie ustawione (i bardzo słusznie) ściąganie jedynie
    nagłówków postów, a nie całych wiadomości, tak więc przeszukałeś jedynie
    całe swoje archiwum nagłówków postów i trochę pełnych postów, na które
    sam wszedłeś i ci się ściągnęły.

    Co do meritum sprawy, to wczoraj oglądałem
    http://www.cameralabs.com/reviews/Panasonic_Lumix_DM
    C_FZ35_FZ38/video_review.shtml
    I mogę jedynie powiedzieć, że podoba mi się ten Lumix, tylko brakuje mi
    w nim stopki na lampkę. Podobno Canon PS sx20IS jest bezpośrednim
    konkurentem i ma bardzo zbliżone parametry i opcje. Więc ja dla mnie
    lepszy byłby Canon.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.