  • 11. Data: 2011-03-11 10:28:15
    Temat: Re: jaka to opornooeae
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-03-2011 o 21:20:48 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie, w Polsce nie. U nas odwrotnie.
    >
    > Co prawda informatycy starej daty moga miec inne zdanie :-)
    No właśnie :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2011-03-11 10:44:50
    Temat: Re: jaka to oporno??
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Mar 2011 11:28:15 +0100, janusz_kk1 wrote:

    >No właśnie :)

    Ale to byl delimiter w USA :-)

    J.

  • 13. Data: 2011-03-11 14:36:53
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-03-2011 o 11:44:50 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale to byl delimiter w USA :-)
    Teraz już wiem :) ale jak się siedzi przy amerykański systemie
    dłużej niż w szkole to się może pokićkać :)
    A tak w ogóle kto pamięta dos-a 3.0 czy novella 2.0 ?
    czy sieć nwlite na dos-ie?

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 14. Data: 2011-03-12 10:29:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-11 15:36, janusz_kk1 pisze:

    > Teraz już wiem :) ale jak się siedzi przy amerykański systemie
    > dłużej niż w szkole to się może pokićkać :)
    > A tak w ogóle kto pamięta dos-a 3.0 czy novella 2.0 ?
    > czy sieć nwlite na dos-ie?

    Pamiętam wielogodzinne formatowanie dysków w novelu 2.x.
    Miałem serwerek, w nim 2 dyski bodajże w mirrorze. Nie pamiętam
    pojemności, jednak gabarytowo to były w rozmiarze 5,1/4" i wysokości 2
    "półek" każdy. Wyjeżdżały z komputera na wysięgniku zamocowanym
    zawiasowo. Była też karta ISA pełnej długości cała obsadzona kościami
    pamięci. Łączna wielkość chyba nie przekraczała 16MB.

    Jeszcze mam klientów na Lantasticu, NWLite już chyba nie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 15. Data: 2011-03-12 13:18:55
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-03-2011 o 11:29:26 Adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Pamiętam wielogodzinne formatowanie dysków w novelu 2.x.
    No a wcześniej instalacja z 5" dyskietek i żonglerka nimi :)

> [...]
    > zawiasowo. Była też karta ISA pełnej długości cała obsadzona kościami
    > pamięci. Łączna wielkość chyba nie przekraczała 16MB.
    No :)

    > Jeszcze mam klientów na Lantasticu, NWLite już chyba nie.
    A właśnie o Lantasticu zapomniałem, lepiej chodził NwLite-a :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 16. Data: 2011-03-12 18:43:10
    Temat: [OT] Re: jaka to oporność
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Dnia 09-03-2011 o 22:47:02 VSS <v...@o...pl> napisał(a):

    > W wiadomości:il8ek1$jjr$...@i...gazeta.pl,
    > alex <o...@w...pl> nastukał:

    > 0,025 oma

    Niekoniecznie.
    Skąd byłoby powiedzenie pięć koma sześć oma?
    W rosyjskim jest toczka.
    Ten przecinek przy tysiącach to jakiś anglosaski raczej...
    W kwestii opornika to 0,025 [V]/[A] :))

    Feromon