  • 1. Data: 2011-03-09 17:49:41
    Temat: jaka to oporność
    Od: alex <o...@w...pl>

    Jaką oporność powinien mieć rezystor o oznaczeniach:
    W31
    R025
    10%

    ?

  • 2. Data: 2011-03-09 18:13:47
    Temat: Re: jaka to oporność
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-03-2011 o 18:49:41 alex <o...@w...pl> napisał(a):

    > Jaką oporność powinien mieć rezystor o oznaczeniach:
    > W31
    > R025
    > 10%
    0.025 oma?

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 3. Data: 2011-03-09 21:47:02
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:il8ek1$jjr$...@i...gazeta.pl,
    alex <o...@w...pl> nastukał:
    > Jaką oporność powinien mieć rezystor o oznaczeniach:
    > W31
    > R025
    > 10%
    >
    > ?

    0,025 oma

    --
    VSS

  • 4. Data: 2011-03-10 10:52:07
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-03-2011 o 22:47:02 VSS <v...@o...pl> napisał(a):

    > W wiadomości:il8ek1$jjr$...@i...gazeta.pl,
    > alex <o...@w...pl> nastukał:

    > 0,025 oma

    Według mojej wiedzy delimiterem ułamkowym jest w Polsce kropka
    a nie przecinek, dlatego powinno być 0.025oma.
    Przecinkiem oddziela się tysiace czyli np
    10,000 om = 10Kom

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2011-03-10 11:00:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello janusz_kk1,

    Thursday, March 10, 2011, 11:52:07 AM, you wrote:

> [...]
    >>> R025
    > Według mojej wiedzy delimiterem ułamkowym jest w Polsce kropka
    > a nie przecinek, dlatego powinno być 0.025oma.

    Mylisz się.

    > Przecinkiem oddziela się tysiace czyli np
    > 10,000 om = 10Kom

    I to w dwójnasób.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-03-10 11:04:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    > Mylisz się.

    > I to w dwójnasób.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Separator_dziesi%C4%99t
    ny

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-03-10 11:16:29
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 09 Mar 2011 18:49:41 +0100, alex <o...@w...pl> wrote:

    >Jaką oporność powinien mieć rezystor o oznaczeniach:
    >W31
    >R025
    >10%
    >
    >?

    R lub k lub M robi za przecinek:
    R025 = ,025 Oma
    3k7 = 3,7 kOma
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 8. Data: 2011-03-10 11:19:20
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 10 Mar 2011 11:52:07 +0100, janusz_kk1 <j...@o...pl>
    wrote:

    >Według mojej wiedzy delimiterem ułamkowym jest w Polsce kropka
    >a nie przecinek, dlatego powinno być 0.025oma.
    >Przecinkiem oddziela się tysiace czyli np
    >10,000 om = 10Kom

    Może pora zacząć coś czytać po polsku? Kropka jako separator
    dziesiętny jest stosowana w krajach anglosaskich.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 9. Data: 2011-03-10 11:41:54
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 10.03.2011 11:52, janusz_kk1 pisze:

    > Według mojej wiedzy delimiterem ułamkowym jest w Polsce kropka
    > a nie przecinek, dlatego powinno być 0.025oma.
    > Przecinkiem oddziela się tysiace czyli np

    > 10,000 om = 10Kom
    no to już wiem kto sprzedaje na allegro samochody za "10" zł:)

  • 10. Data: 2011-03-10 20:20:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Mar 2011 11:52:07 +0100, janusz_kk1 wrote:
    >Według mojej wiedzy delimiterem ułamkowym jest w Polsce kropka
    >a nie przecinek, dlatego powinno być 0.025oma.
    >Przecinkiem oddziela się tysiace czyli np
    >10,000 om = 10Kom

    Nie, w Polsce nie. U nas odwrotnie.

    Co prawda informatycy starej daty moga miec inne zdanie :-)

    J.