  • 1. Data: 2011-03-08 10:31:40
    Temat: [praca] czemu nikt nie pisze?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no Panowie, czyżby jakaś odwilż w ukolesiowieniu rynku pracy dla
    elektroników?
    wczoraj pojawiło się pierwsze od chyba 20 lat ogłoszenie pracy dla
    elektroników na pl.praca.oferowana - trzeba by to chyba opić, nie?

  • 2. Data: 2011-03-08 10:32:29
    Temat: Re: [praca] czemu nikt nie pisze?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ciekawi mnie czyja to zasługa - czyżby PO przestało "blokować"?

  • 3. Data: 2011-03-08 12:18:32
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:il511m$l9h$1@mx1.internetia.pl...
    > ciekawi mnie czyja to zasługa - czyżby PO przestało "blokować"?

    To wiadomo
    Tak było od wczoraj.
    Nie załapałeś się?!!??!!

  • 4. Data: 2011-03-08 14:42:09
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    cieszy ten fakt.

  • 5. Data: 2011-03-11 22:21:29
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:il5106$l04$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > wczoraj pojawiło się pierwsze od chyba 20 lat ogłoszenie pracy dla
    > elektroników na pl.praca.oferowana - trzeba by to chyba opić, nie?

    Ja widuję ze 20 razy :) częściej takie ogłoszenia na ww grupie. Na stronie
    pracuj.pl też od czasu do czasu się pojawiają.

    Michał