  • 11. Data: 2011-06-24 16:23:26
    Temat: Re: jaka grafika do takiej reszty?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iu1t9f$qh3$1@inews.gazeta.pl...
    > Kup sobie to:
    > http://allegro.pl/e3400-asus-p5g41t-m-vga-x45000hd-4
    gb-ddr3-36m-gwa-i16642
    > 10215.html względnie to:
    > http://allegro.pl/asus-p5g41t-intel-e3400-2x2-60ghz-
    2gb-ddr3-x4500-i166094
    > 6184.html

    W pełni popieram

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2011-06-24 19:45:23
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Fri, 24 Jun 2011 18:23:26 +0200, Irokez napisał(a):

    gb-ddr3-36m-gwa-i16642
    2gb-ddr3-x4500-i166094

    > W pełni popieram

    Tylko warto, by dopisac, ze mimo wszystko dysk twardy i zasilacz jeszcze
    trzeba dokupic do tej zabawki :-)

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 13. Data: 2011-06-28 19:22:52
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    Norbert wrote:

> [...]
    2gb-ddr3-x4500-i166094
    > Tylko warto, by dopisac, ze mimo wszystko dysk twardy i zasilacz
    > jeszcze trzeba dokupic do tej zabawki :-)

    Dysk mam nowszy, mam nadzieję, że jak go włożę w to coś co kupię, to się nie
    będzie windows rzucał o zbyt duże zmiany sprzętowe.
    Dziękuję za pomoc, pozdrawiam.