  • 1. Data: 2011-06-22 16:37:01
    Temat: problem z kamerka i odświeżaniem
    Od: Włodzimierz Kowalski <r...@i...pl>

    Witam!

    Mam kartę grafiki Gainward GF GTS 450 oraz kamerkę logitecha s5500. Problem
    jest takowy, że obraz z kamerki skacze tak jakby było źle dobrane
    odświeżanie ekranu. Co ciekawsze kiedy uruchomię tryb 3d (np. poprzez panel
    nvidaia) obraz już nie skacze -jest ok. Pytanie brzmi jak zmusić kartę
    grafiki do stałego trybu 3d lub w inny sposób zmusić ją do działania
    prawidłowego - "bez przeplotu".
    Wcześniej miałem GF 9800 i było ok ob.

    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
    Sterowniki najnowsze i jedne i drugie.