  • 21. Data: 2010-04-13 09:27:04
    Temat: Re: jak wysłać opony kurierem?
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Pan Piskorz wrote:

    > Poczta Polska.
    > Skleiłem 4 opony szarą taśmą. Problemu z wysyłką nie miałem. Dotarły w
    > całości.

    Ale raczej nie samochodowe 195/65/15 ? Maksymalna waga przesylki na poczcie
    to ztcp 30kg
    nie widze szansy aby 4 takie opony tyle wazyly , chyba ze juz zuzyte "na
    lyso"

  • 22. Data: 2010-04-13 11:49:47
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-04-13 09:10, Jakub Witkowski wrote:
    > BearBag pisze:

    > Wg cennika za 18,4 to tylko opakowane w karton,
    > bo inaczej, np folią, to "element niestandardowy" i już 33 zł...

    Eee tam, docinasz 6 kawalkow kartonikow na wymiar, przykladasz do kol,
    owijasz folia "strecz", poprawiasz tasma, tak aby z grubsza przesylka
    przypominala prostopadloscian, 10min i sprawa zalatwiona.Zarowno
    kurierzy, jak i posrednik nigdy sie nie przyczepil.
    Pozdrawiam
    mleko

  • 23. Data: 2010-04-14 08:24:19
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Wg cennika za 18,4 to tylko opakowane w karton,
    > bo inaczej, np foli , to "element niestandardowy" i ju 33 z ...

    zle to rozumiesz, ta "folia" oznacza że w srodku jest coś o
    niestabilnej konstrukcji, albo z otworami, albo sypkiego. Opony nie są
    takie jesli owiniesz je tasmą a srodek zostawisz pusty. Jesli wsadzisz
    do worka foliowego to musisz otwory na felgi z dwoch stron paczki
    zasłonic kartonem w środku żeby sie worek nie uszkodzil w transporcie.
    Wysylalem juz przez tą strone kilkanascie kompletow opon i koł (zawsze
    zaznaczam karton) i nigdy kurier DHL nie miał najmniejszych
    wątpliwości. Opony wysylam w paczce za 18,4zl a kola w dowch paczkach
    po dwa koła czyli za niecale 37zł. Cztery gole pietnastki nie ważą
    więcej niż 31,5kg. Zresztą kurier przyjmie ci paczkę do 35kg chyba ze
    trafisz na wyjatkowego służbiste.

  • 24. Data: 2010-04-14 16:00:05
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Ale raczej nie samochodowe 195/65/15 ? Maksymalna waga przesylki na poczcie
    > to ztcp 30kg

    Faktycznie, masz rację, opony były mniejsze - 165/??/R14.
    Łączna masa coś ledwie ponad 20kg była.
    P.