  • 11. Data: 2010-04-12 20:31:38
    Temat: Re: jak wysłać opony kurierem?
    Od: "Gruby" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:hpv2kj$se2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > standard :) schenker tak robi, raben i inni.

    od kiedy schenker pobiera opłatę za odbiór z innego miejsca?
    oidp to faktycznie jest tak, jeżeli gość , od którego towar ma być zabrany
    wzywa schenkera na twój koszt.

    Ale jeżeli wystawiasz w e-connect list przewozowy i podajesz siebie jako
    płatnika , wstawiasz adres podjęcia i dostawy to cena nie powinna być wyższa
    niż to co masz w umowie.

    --
    Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradze
    od przyjaciół Boże strzeż, z wrogami sobie poradze

  • 12. Data: 2010-04-12 20:32:51
    Od: "Gruby" <g...@p...onet.pl>

    > z tym kartonem jakaś bzdura, wiążesz opony po dwie, będą dwie paczki,
    > najlepiej jeszcze zafoliować żeby było do czego list przykleić i heya,
    > zadzwoń jeszcze do siódemki.

    a zapakować najlepiej folią stretch, wszyscy powinni przyjąć.

  • 13. Data: 2010-04-12 21:09:45
    Od: marjan <k...@g...com>

    to pisze:

    > Do mnie ostatnio przyszły luzem, związane jakimś starym kablem. Opony
    > nowe, z jednego ze znanych sklepów internetowych. ;)

    A nie przypadkiem wężem ogrodowym? Byś miał zestaw naprawczy gratis ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 14. Data: 2010-04-12 21:15:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    marjan wrote:

    > A nie przypadkiem wężem ogrodowym? Byś miał zestaw naprawczy gratis ;)

    Niestety. Co do zestawów naprawczych, to rok temu podwiesiłem oba tłumiki
    końcowe na opaskach zaciskowych "na kilka dni, zaraz zamówię nowe
    wieszaki". No i tak dyndają na tych opaskach do dzisiaj. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 15. Data: 2010-04-12 21:21:14
    Od: BearBag <c...@g...com>

    najprosciej obwiąż to taśmą, jeszcze sie nie zdarzyło żeby nie wzieli.
    Jak chcesz mozesz zapakować w typowe worki na opony. Zmieszczą sie w
    jeden. Czwarta troche wystaję i od drugiej strony dajesz drugi worek.
    I to wszystko obwijasz taśmą. Jedna paczka starczy bo cztery opony
    (15") ważą mniej niż 31,5 kg.
    Tutaj wyślesz to za 18,4zł www.wysylajnajtaniej.pl
    Nigdzie nie będzie taniej :) Stale korzystam i jestem bardzo
    zadowolony.

  • 16. Data: 2010-04-12 23:30:03
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości

    > Ostatnio wysylalem komplet alufelg 17" z oponami. Za przesylke zaplacilem
    > 2x24zł (dwie paczki po 30kg). Wysylalem przez posrednika,

    napisz, jednak, przez kogo to wyslales. tu lub na prv, jak mozesz.

    bedzie wiadomo kto jakos tam jest sprawdzony.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 17. Data: 2010-04-12 23:42:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    zipi pisze:
    > chce przesłać 4 sztuki opon kurierem
    > używki 195/65/15, wartość przesyłki koło 250zł
    >
    > dzwonie do UPS - a tam każą mi zapakować to w karton

    Ja jak wysyłałem, to obwiązałem dokładnie wszystkie cztery folią do
    paletowania przekładając raz przez środek, raz na zewnątrz opon - raczej
    nie do pogubienia. Kurier był wyraźnie ucieszony że mu tak ładnie to
    zapakowałem "bo ludzie to wie pan jak pakują, a ja to potem muszę
    zbierać jak się rozpadnie".

    Dostawałem zapakowane albo tak, albo spięte po prostu taśmą.

    > w DPD nie odsługują klientów indywidualnych

    Nie znasz nikogo kto ma DG, albo żadnej innej firmy (w której np.
    pracujesz lub znasz kogoś kto pracuje?).

    Powiedz jak się sprawa ma, że chcesz coś gdzieś wysłać i na 99% nikt nie
    będzie robił problemów. Jeszcze możesz im tą fakturę zostawić w ramach
    podziękowania ;)

  • 18. Data: 2010-04-13 07:45:16
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-04-12 23:30, Bartek wrote:

    > napisz, jednak, przez kogo to wyslales. tu lub na prv, jak mozesz.
    >
    > bedzie wiadomo kto jakos tam jest sprawdzony.

    Poki co, tylko raz korzystalem z uslug tej firmy, wiec nie moge
    powiedziec, ze jest sprawdzona. W kazdym razie wszystko odbylo sie bez
    problemow.
    www.wyslijprzesylke.pl
    mleko

  • 19. Data: 2010-04-13 08:51:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    BearBag wrote:

    > najprosciej obwiąż to taśmą, jeszcze sie nie zdarzyło żeby nie wzieli.

    Warto dodać, że w analogiczny sposób można wysłać także chomika...

    --
    cokolwiek

  • 20. Data: 2010-04-13 09:10:49
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    BearBag pisze:
> [...]
    > jeden. Czwarta troche wystaję i od drugiej strony dajesz drugi worek.
    > I to wszystko obwijasz taśmą. Jedna paczka starczy bo cztery opony

    Wg cennika za 18,4 to tylko opakowane w karton,
    bo inaczej, np folią, to "element niestandardowy" i już 33 zł...