  • 51. Data: 2019-12-17 11:43:53
    Temat: Re: jak widać pieszych w deszczu nocą
    Od: collie <c...@v...pl>

    > "ty maciorko", jeśli już ma być konsekwentnie.

    W chlewie, a nie w owczarni. Baranie wełniany.

    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 53. Data: 2019-12-17 12:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik BaX n...@g...com ...

    > Jak przepis wejdzie w życie to i KM i ubery

    Podobno uber od nowego roku oczekuje licencji taksówkarskiej.
    Czyli wraca stare i uber umiera.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 52. Data: 2019-12-17 12:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No ale tu mamy do czynienia z pieszym. (ironia) Niech pieszy
    > spierdala, bo tamten za blachą - takie naturalne prawo fizyki. Co
    > prawda tamci też coś pierdolili o zamachu, bo przecież brzoza
    > powinna ustąpić...

    Mam wrazenie ze niestety te przepisy przynajmniej w pierwszym okresie
    przyniosą duzo złego.
    Powinny być poprzedzone długim przygotowywaniem spoleczenstwa, ale jak
    wiadomo na to nie ma czasu...

    Mam wrazenie ze piesi chociaz nie maja skłonnosci samobojczych to maja
    duze pokłady roszczeniowości...
    Ogolnie nie zdarzaja mi się takie sytuacje a w czoraj zdarzyło mi sie
    dwukrotnie ze nie zauwazyłem rowerzystów bo skrecajac w prawo jechali z
    lewej strony idealnie schowani za moim słupkiem.
    Obu zauwazyłem dosłownie w ostatniej chwili, oboje widzieli mnie jadacego
    duzym samochodem ale mimo to jechali dalej. Masakra.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 54. Data: 2019-12-17 13:33:38
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.12.2019 o 17:05, andal pisze:

    > od niepamietnych czasow kazdy kierowca byl chrzczony: "ty baranie"

    Niestety nie ma żeńskiego odpowiednika dla tego wezwania,
    tak jak nie ma odpowiednika dla żeńskiego kierowcy (dobra
    byłaby kierownica, ale słowo już zajęte). W tej sytuacji
    pozostaje oślica, bo baranica zupełnie co innego znaczy.
    W polszczyźnie osioł symbolizuje głupotę, tępotę (osioł
    skończony - kompletny głupiec, dureń), więc żeńska oślica
    w sam raz w miejsce męskiego barana na drodze.

  • 55. Data: 2019-12-17 13:51:50
    Od: r...@o...pl

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2019 13:00:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Powinny być poprzedzone długim przygotowywaniem spoleczenstwa, ale jak
    > wiadomo na to nie ma czasu...

    Przesadzasz - są metody przygotowania łatwe w realizacji, szybkie i skuteczne:

    - przygotowanie indywidualne: https://tinyurl.com/qk3a39f
    - przygotowanie grupowe: https://tinyurl.com/wofzrnb

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 56. Data: 2019-12-17 16:40:42
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 17 Dec 2019 04:51:50 -0800, rowerex wrote:

    > Przesadzasz - są metody przygotowania łatwe w realizacji, szybkie i
> [...]

    indywidualne jest w porzadku

    ale grupowe? jak oni tylu kierowcow powyciagaja z samochodow ?

  • 57. Data: 2019-12-17 16:42:38
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 17 Dec 2019 13:33:38 +0100, collie wrote:

> [...]
    > W polszczyźnie osioł symbolizuje głupotę, tępotę (osioł skończony -
    > kompletny głupiec, dureń), więc żeńska oślica w sam raz w miejsce

    wnioskuje ze nigdy nie slyszales/spotkalem kobiety z penisem

  • 58. Data: 2019-12-17 16:44:34
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 17 Dec 2019 10:44:26 +0100, ąćęłńóśźż wrote:

    > A jak wrzeszczeć do idiotek: "ty baranico" czy "ty owco"?

    patrz odpowiedz dla collie

  • 59. Data: 2019-12-17 17:13:22
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "andal" <a...@a...org> napisał w wiadomości

    > indywidualne jest w porzadku
    >
    > ale grupowe? jak oni tylu kierowcow powyciagaja z samochodow ?

    Ależ oni leją pieszych bo to ich trzeba uczyć chodzenia po pasach, przecież
    o zdrowie pieszego chodzi nie kierowcy bo to piesi psują statysytki
    umierając jak lemingi.

  • 60. Data: 2019-12-17 17:17:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2019 o 12:59, Budzik pisze:

    > Mam wrazenie ze niestety te przepisy przynajmniej w pierwszym okresie
    > przyniosą duzo złego.

    A ja mam nie wrażenie a twarde dane, że jest inaczej w każdym kraju
    który to wprowadził. Twierdzisz, że jesteśmy wyjątkiem na skalę
    swiatową? W sensie debilami na globalną skalę?

    --
    Shrek