  • 61. Data: 2019-12-17 17:19:01
    Temat: Re: jak widać pieszych w deszczu nocą
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2019 o 08:16, Miroo pisze:

    > Który przepis nakazuje się zatrzymać, gdy zatrzymuje się samochód jadący
    > z przeciwka?

    Jak pierdolniesz pieszego? To o pierwszeństwie pieszego na przejścu.
    Poważnie nie wiedziałeś?

    --
    Shrek

  • 62. Data: 2019-12-17 17:20:07
    Od: p...@g...com

    Ogolnie nie zdarzaja mi się takie sytuacje a w czoraj zdarzyło mi sie
    dwukrotnie ze nie zauwazyłem rowerzystów bo skrecajac w prawo jechali z
    lewej strony idealnie schowani za moim słupkiem.
    Obu zauwazyłem dosłownie w ostatniej chwili, oboje widzieli mnie jadacego
    duzym samochodem ale mimo to jechali dalej. Masakra.

    No horror. Są trzy opcje:
    - w końcu się ogarniesz
    - utrupisz pieszego/rowerzystę i do lochu
    - hulajnoga

  • 63. Data: 2019-12-17 17:23:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2019 o 11:36, BaX pisze:

    > Jak przepis wejdzie w życie to i KM i ubery będą poruszać się skokami zająca
    > od przejścia do przejścia.
    I krowy przestaną mleka dawać i kury się nieść i kurwy dawać dupy i
    komórki zasienk straco. Tako mówi apokalipsa trola baxa:P

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2019-12-17 18:15:30
    Od: r...@o...pl

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2019 16:40:46 UTC+1 użytkownik andal napisał:

    > indywidualne jest w porzadku
    >
    > ale grupowe? jak oni tylu kierowcow powyciagaja z samochodow ?

    Dawniej należałoby coś "rzucić", a teraz wystarczy jakiś "Black friday" w
    dodatkowym terminie i wyznaczonych miejscach - sami powyłażą, sami się pod
    ścianami ustawią - naturalne okazje trzeba umiejętnie wykorzystywać.

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 65. Data: 2019-12-17 18:42:58
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.12.2019 o 16:42, andal pisze:

    > wnioskuje ze nigdy nie slyszales/spotkalem kobiety z penisem

    Chwalisz się, czy żalisz?

  • 66. Data: 2019-12-17 19:29:58
    Od: p...@g...com

    Kwik suwerena im bliżej nowych przepisów tym głośniejszy ;-)

    https://youtu.be/DRNF9uWm1aQ

  • 68. Data: 2019-12-17 19:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Niestety nie ma żeńskiego odpowiednika dla tego wezwania,
    > tak jak nie ma odpowiednika dla żeńskiego kierowcy (dobra
    > byłaby kierownica, ale słowo już zajęte). W tej sytuacji
    > pozostaje oślica, bo baranica zupełnie co innego znaczy.
    > W polszczyźnie osioł symbolizuje głupotę, tępotę (osioł
    > skończony - kompletny głupiec, dureń), więc żeńska oślica
    > w sam raz w miejsce męskiego barana na drodze.

    Kiedys kolega powiedział zdanie które zakonczyło znajomosc z pewna ładna
    ale mało kumata niewiastą: ty tepa dzido! Moze by sie przyjeło?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 67. Data: 2019-12-17 19:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A ja mam nie wrażenie a twarde dane, że jest inaczej w każdym kraju
    > który to wprowadził. Twierdzisz, że jesteśmy wyjątkiem na skalę
    > swiatową? W sensie debilami na globalną skalę?

    Napisałem ze nie chodzi o debilizm a o roszczeniowośc i udowadnianie
    sobie na złosc tego ze mamy racje. Zgodnie z zasada zena złosc rodzicom
    odmroze sobie uszy.
    Chociaz jak czytam statystyki biblioteki narodowej co do czytelnictwa to
    moze masz troche racji... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 70. Data: 2019-12-17 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@o...pl ...

    > Przesadzasz - są metody przygotowania łatwe w realizacji, szybkie i
    > skuteczne:
    >
    > - przygotowanie indywidualne: https://tinyurl.com/qk3a39f
    > - przygotowanie grupowe: https://tinyurl.com/wofzrnb

    Ty sobie zartujesz a ja mowie o tym ze w pierwszym okresie zginie wiecej
    ludzi niz ginie obecnie. czyli zmiany beda kontrskuteczne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 69. Data: 2019-12-17 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

> [...]
    > Obu zauwazyłem dosłownie w ostatniej chwili, oboje widzieli mnie
    > jadacego duzym samochodem ale mimo to jechali dalej. Masakra.

    Mowisz ze jak na ponad milion kilometrów mam kilka takich sytuacji to
    powinienem sie ogarnac? hmm...

    > - utrupisz pieszego/rowerzystę i do lochu

    Nie, bo przy predkosci rzedu 20km/h po prostu go walne i bedzie go bolec.

    > - hulajnoga

    Wole rower!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,