  • 21. Data: 2014-02-16 13:02:14
    Temat: Re: jak uzywac... Ekran 5,9"
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Następca ubiegłorocznego LG G Pro, traktowanego jako solidną konkurencję
    dla Samsunga Galaxy Note, przynosi wiele oczekiwanych ulepszeń.

    Ekran 5,9" o rodzielczości 1080p

    http://technowinki.onet.pl/smartfony/lg-g-pro-2-zapr
    ezentowany-przed-mwc-2014/tc584

    -------

    Powiedzcie mi, ludzie, ktorzy uzywacie phabletafonow, jak wy je nosicie?
    Gdzie wy je nosicie? Jak wy z nich dzwonicie? No dobra, 6 cali to
    jeszcze da sie chwycic, bo o cal wiekszy nezus siedem chwytam jedna
    reka. Daloby od biedy trzymac to to przy uchu i rozmawiac. Ale obsluzyc
    jedna reka juz sie nie da.

    PRzymierzalem, gdzie mi sie to meisci w kieszeni, ale... no nigdzie :]

    Powyzej 5 cali to chyba powinny byc tablety z funkcja dzwonienia. I
    uzywa sie tego jak tablet, nie jak telefon. Nosi w teczce lub plecaku.
    Moze jakies specjalne kabury, jak policjancci, na szelkach, bo w
    kieszeni garnitury taki klocek to psuje wyglad.

  • 22. Data: 2014-02-16 16:20:15
    Temat: Re: jak uzywac tableta? nie da sie...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 12:32:23 +0100, mr misio napisał(a):
> [...]

    Przeciez mozna i codziennie ladowac :-)

    > No ja wlasnie glownie o tym rozpoczalem watek - branza mobilna skupia si
    > ena wszystkim, poza tym, zeby byla na prawde mobilna.

    Bo klient woli tablet szybszy, a nie mobilny :-P

    J.

  • 23. Data: 2014-02-16 18:18:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > No tak, jak sie go nie uzywa, powylacza wifi, i wszystkie dzialajace w tle
    > aplikacje to pewnie tak.

    Ale ja go używałem! Miał cały czas włączony wifi, robił co chwile
    jakieś plumkanie dźwięki o tym że nowe maile przychodziły, takie tam.
    Brałem go do ręki np. teraz - poszukałem coś na necie, obejrzałem
    coś na youtube, odłożyłem. Potem za parę godzin coś chciałem sprawdzić
    wieczorem też obejrzałem coś, sprawdziłem pocztę, cenę hoteli, itp.
    Przy każdym włączaniu, Google Play mnie pytał że taka czy inna liczba
    aplikacji ma nowsze wersje i czy chcę aktualizować je czy nie...
    Nie było problemu który opisujesz.

    > Tylko jak ja go nie uzywam, to przez wifi ma sie aktualizowac /zebym nie
    > marnowal czasu jak wlacze wifi na aktualizacje, ktore niby w tle ale
    > wkurzaja informacjami i spowalniaja jednak urzedzenie/ Aplikacje w tle
    > maja sie synchronizowac.

    Jakie aplikacje masz na myśli? Ile danych przepychasz?
    Przez aktualizacje masz na myśli przepychanie dużych fotek, filmów?

    > No ja wlasnie glownie o tym rozpoczalem watek - branza mobilna
    > skupia sie na wszystkim, poza tym, zeby byla na prawde mobilna.

    Chyba na siłę upierasz się, że nic się do niczego nie nadaje.
    Mi naprawdę nie przeszkadza że jak ja spię i telefonu nie używam,
    to on się może na kabelku ładować: ja się z łóżka nie ruszam, telefon
    też nie musi być w nocy mobilny. Ważne że cały dzień pracuje mobilnie.

  • 24. Data: 2014-02-16 18:57:55
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-16 13:02, mr misio pisze:

> [...]
    > plecaku. Moze jakies specjalne kabury, jak policjancci, na szelkach,
    > bo w kieszeni garnitury taki klocek to psuje wyglad.

    Sam kiedyś tak się zastanawiałem gdzie jest granica mobilności.
    Posiadanie akumulatora przez urządzenie nie wyznacza jego mobilności.
    Wymiary także limitują. Równie dobrze można nosić ze sobą 50-calowy
    telewizor, a jak ktoś ma krzepę, to i lodówkę z kuchni wynieść :-D Tylko
    po co... Sądzę, że należałoby stworzyć trzecią kategorię urządzeń - coś
    pomiędzy mobilnymi i stacjonarnymi - takie, które są na tyle lekkie i
    samozasilające się aby móc je łatwo przenieść, ale nie na tyle mobilne
    aby wsadzić to w kieszeń, używać 1 ręką itp. Laptopy mogłyby być w tej
    samej kategorii.

    A już w szczególności obciachowe mi się wydaje robienie zdjęć tabletami.
    W słońcu nic nie widać, wymiary telewizora zasłaniające innym widoczność
    - lustrzanka średnioformatowa mniej miejsca zajmuje :-D Ok, masz
    stłuczkę albo jest jakaś godna uwiecznienia sytuacja - można użyć
    smartfona awaryjnie, gdy nie ma nic innego pod ręką. Ale tłum ludzi
    wyciągający platformy w kierunku wieży Eiffla ze swoich zasobników na
    platformy i unoszący je nad głowami, to komedia albo jakiś obrządek
    religijny :-D

    Marek

  • 25. Data: 2014-02-16 19:11:38
    Od: Trybun <C...@j...com>

> [...]
    > Moze jakies specjalne kabury, jak policjancci, na szelkach, bo w
    > kieszeni garnitury taki klocek to psuje wyglad.

    Ojejku, o co Ci tak naprawdę chodzi, o nazewnictwo? Od prawie 2 lat
    używam 7" calowe urządzenie jako telefon i dobrze się z tym czuję.
    Jeździ ze mną w samochodzie, a gdy z niego wychodzę to trzymam w ręku.
    Jest jedno ale - ja garnitur to zakładam od wielkiego święta.

  • 26. Data: 2014-02-16 19:21:41
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > A już w szczególności obciachowe mi się wydaje robienie zdjęć tabletami.
    > W słońcu nic nie widać, wymiary telewizora zasłaniające innym widoczność

    Ale ogladales film Wall-e?

    Chodzi o to, by inna osobe /nawet ta obok/, widoki, itp podziwiac przez
    ekran, a nie w realu :D

    Moda po prostu moda...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 27. Data: 2014-02-16 19:22:30
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:

    > Ojejku, o co Ci tak naprawdę chodzi, o nazewnictwo? Od prawie 2 lat
    > używam 7" calowe urządzenie jako telefon i dobrze się z tym czuję.
    > Jeździ ze mną w samochodzie, a gdy z niego wychodzę to trzymam w ręku.

    A jak potrzebujesz obydwu rak?

    A po miescie tez chodzisz z tapfletem/???/ w rece?

  • 28. Data: 2014-02-17 00:05:36
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-16 19:21, mr misio pisze:

    > Ale ogladales film Wall-e?
    >
    > Chodzi o to, by inna osobe /nawet ta obok/, widoki, itp podziwiac przez
    > ekran, a nie w realu :D

    Przypomniał mi się żart rysunkowy. Synek siedzi zamknięty w pokoju i
    grzebie w tablecie. Mama prosi go aby wyszedł w końcu na dwór bo i
    pogoda ładna. Następny rysunek: synek siedzi na dworze i grzebie w
    tablecie :-D

    Marek

  • 29. Data: 2014-02-17 00:18:36
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > grzebie w tablecie. Mama prosi go aby wyszedł w końcu na dwór bo i
    > pogoda ładna. Następny rysunek: synek siedzi na dworze i grzebie w

    Znak naszych czasów... Zly znak... sorry, ze z fejsika, ale mialem
    otwarte i mi miglo gdziesik akurat w temacie http://tiny.pl/qjpp7

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 30. Data: 2014-02-17 07:24:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" <C...@j...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > w samochodzie, a gdy z niego wychodzę to trzymam w ręku. Jest jedno ale -
    > ja garnitur to zakładam od wielkiego święta.

    Przemyśl zakup jakiejś gustownej torebki :)

    --
    marfi