eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetjak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
  • Data: 2010-12-31 18:06:21
    Temat: jak podlaczyc TV z komputerem w takiej konfiguracji? /link do zdjecia/
    Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jest sobie odbiornik TV. Jest też komp. Na zdjeciach widac jakie
    wejscia/wyjscia maja obadwa. Jak i czym podlaczyc jedno z drugim, tak aby
    odtwarzajac z kompa filmy i zdjecia byly one odbierane na TV. Kiedys mi to
    wychodzilo - czinczami szlo audio, a kablem S-video szlo video. Teraz mam w
    TV S-video 4 pinowe a w kompie 6 pinowe, a kabel stary 4-4. Co mam kupic,
    aby bylo dobrze i nie koniecznie zrujnowalo mnie finansowo?
    Pozdrawiam
    marcan

    Linki (na priva moge podeslac 1:1):
    gniazda w TV: