  • 11. Data: 2010-03-26 21:01:27
    Temat: Re: jak odzyskać pin karty sim?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:u17qq5diu7bsef9u0s5ste3llsuv28soqr@4ax.com...

    > wlasnie taka bzdure powiedziala mi panienka z salonu Play (dotyczylo
    > to PlayFresh) i byl zonk. Trzeba znac stary pin lub uzyc PUK

    Przykladowo - Twoj PUK to 12345678.
    Chcesz sobie - nei znajac starego PIN-u ustawic nowy - np. 123456, to
    wprowadzasz po prostu

    **05*12345678*123456*123456#
    i zrobione.
    Teraz Twoj PIN to 123456 i mozesz sobie np. wlaczyc jego kontrole przy
    wlaczaniu telefonu

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2010-03-26 21:02:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "SDD" <s...@t...pl> writes:

    > Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Absolutnie NIE!!!!!
    > Jesli masz PUK to *nie*potrzebujesz*znac*PIN!!!!!!!

    Sprawdź sobie w słowniku znaczenie słowa "lub" i nie krzycz tak
    głośno, dzieci śpią.

    MJ

  • 13. Data: 2010-03-26 21:06:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > wlasnie taka bzdure powiedziala mi panienka z salonu Play (dotyczylo
    > to PlayFresh) i byl zonk. Trzeba znac stary pin lub uzyc PUK

    Poza tym mozna jeszcze inaczej - uruchomic w telefonie opcje wymagajaca
    podania PIN - np. kontrole jego żądania - i podac trzykrotnie jakikolwiek
    PIN z sufitu - ktory okaze si ezapewne bledny.
    Karta sie zablokuje, po czym telefon zapyta o PUK i nowy PIN - stary wowczas
    juz nie bedzie mial zadnego znaczenia

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2010-03-26 21:49:52
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "orcio" <o...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Obawiam se, ze karta SIM nie moze nei miec ustawionego kodu PIN!
    > Wlaczenie opcji żądania kodu PIN wymaac bedzie podania aktualnego PIN-u

    i tak właśnie sie stało. aktualny pin nieznany, 2 próby nietrafione,
    pozostała ostatnia. Telefon działa, ale jakby co - jestem załatwiony.
    jesli zarejestrowałem prepaida, to BOK poda PUK?

    ToMasz

  • 15. Data: 2010-03-26 22:06:52
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 26-03-2010 20:24, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > mam karte sim, nieznam Pinu. Telefon sie uruchamia bo ma sie nie pytać o
    > pin, ale tak czy siak (do innych celów)musze mieć pin. KArta to orange
    > prepaid, zarejestrowana. Jak go uzyskać?
    > ToMasz
    Kod PUK uzyskasz w biurze obsługi klienta, zadadzą Ci kilka pytań typu
    "kwota ostatniego doładowanie" i będziesz bez problemu mógł zmienić PIN.
    Pozdrawiam Dan.

  • 16. Data: 2010-03-27 08:35:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Mar 2010 22:02:55 +0100, Michal Jankowski wrote:

    >Sprawdź sobie w słowniku znaczenie słowa "lub" i nie krzycz tak
    >głośno, dzieci śpią.

    Zalezy jaki slownik, definicje sa sprzeczne, tak to jest jak sie
    polonistow dopusci do logiki :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-03-27 08:36:43
    Od: a...@p...pl

    >Sprawdź sobie w słowniku znaczenie słowa "lub"

    i przy okazji slowo "albo" - tez ludzie sie myla znaczeniowo.

    --
    ThinkXtra