  • 1. Data: 2010-03-26 14:09:39
    Temat: [Play] Co to za numer: 790981111 ?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    W billingu połączeń z mojej komórki w Play Fresh znajduję SMS-y wysłane
    na numer 48 790981111, a do wysłania których ja się nie poczuwam!
    Na terenie kraju te SMS-y są darmowe, ale za granicą każdy z nich
    kosztuje 57 gr.
    Nie ukrywam, że trochę mnie wkurza, gdy moja komórka bez mojej wiedzy
    wysyła jakieś wiadomości (zwłaszcza płatne), więc chciałbym cos z tym
    zrobić.
    Czy ktoś ma jakąś wiedzę na temat tego numeru?
    Niestety, Google nie okazało się specjalnie pomocne :(

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2010-03-26 15:13:25
    Temat: Re: [Play] Co to za numer: 790981111 ?
    Od: "BP" <k...@o...pl>

    > kosztuje 57 gr.

    gps discovery service

    jk

  • 3. Data: 2010-03-26 17:02:02
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 26 Mar 2010 16:13:25 +0100, "BP" <k...@o...pl> wrote:

    >gps discovery service

    znaczy sie, twoja kobieta wlaczyla w twoim telefonie opcje: "kochanie
    gdzie jestes i nie klam, ze w pracy"

    --
    ThinkXtra