  • 1. Data: 2010-03-26 19:24:24
    Temat: jak odzyskać pin karty sim?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    witam

    mam karte sim, nieznam Pinu. Telefon sie uruchamia bo ma sie nie pytać o
    pin, ale tak czy siak (do innych celów)musze mieć pin. KArta to orange
    prepaid, zarejestrowana. Jak go uzyskać?
    ToMasz

  • 2. Data: 2010-03-26 19:30:21
    Temat: Re: jak odzyskać pin karty sim?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 26 Mar 2010 20:24:24 +0100, ToMasz napisał(a):

    > mam karte sim, nieznam Pinu. Telefon sie uruchamia bo ma sie nie pytać o
    > pin, ale tak czy siak (do innych celów)musze mieć pin. KArta to orange
    > prepaid, zarejestrowana. Jak go uzyskać?

    Nie ma możliwości uzyskać, jest możliwość ustalenia nowego przy pomocy kodu
    PUK.
    Kod PUK powinien być w papierach karty, można też uzyskać od operatora

    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-03-26 19:34:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pin, ale tak czy siak (do innych celów)musze mieć pin. KArta to orange
    > prepaid, zarejestrowana. Jak go uzyskać?

    Kod PIN moze byc zmieniony przez uzytkownika - z tego powodu operator moze
    nie przechowywac nigdzie kodu PIN jaki byl pierwotnei na karcie.
    Jesli karta jest zarejestrowana, to bez problemu dostaniesz kod PUK, za
    pomoca ktorego zmienisz sobie PIN na dowolny przez siebie wybrany 4,5,6,7
    lub nawet 8-cyfrowy

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-03-26 19:51:01
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 26-03-2010 o 20:34:00 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > pomoca ktorego zmienisz sobie PIN na dowolny przez siebie wybrany 4,5,6,7
    > lub nawet 8-cyfrowy

    Są piny 8-cyfrowe?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-03-26 20:07:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    >Są piny 8-cyfrowe?

    A dlaczego mialoby nie byc?
    PIN moze miec od 4 do 8 cyfr

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-03-26 20:32:23
    Od: orcio <o...@N...pl>

    ToMasz pisze:
> [...]
    > pin, ale tak czy siak (do innych celów)musze mieć pin. KArta to orange
    > prepaid, zarejestrowana. Jak go uzyskać?

    Z tego co wiem to jak telefon loguje się do sieci bez pytania o PIN tzn.
    ze nie ma ustawionego PINu. Jeżeli włączysz żeby pytał o PIN to będzie
    chciał go nadać i sam sobie ustalisz jaki ma być.

    orcio

  • 7. Data: 2010-03-26 20:36:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "orcio" <o...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co wiem to jak telefon loguje się do sieci bez pytania o PIN tzn.
    > ze nie ma ustawionego PINu. Jeżeli włączysz żeby pytał o PIN to będzie
    > chciał go nadać i sam sobie ustalisz jaki ma być.

    Obawiam se, ze karta SIM nie moze nei miec ustawionego kodu PIN!
    Wlaczenie opcji żądania kodu PIN wymaac bedzie podania aktualnego PIN-u

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-03-26 20:38:06
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-03-26 21:36, SDD wrote:
    > Użytkownik "orcio"<o...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Obawiam se, ze karta SIM nie moze nei miec ustawionego kodu PIN!
    > Wlaczenie opcji żądania kodu PIN wymaac bedzie podania aktualnego PIN-u

    To jak pisali pozostali zmienic pin przy uzyciu PUKa.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 9. Data: 2010-03-26 20:44:04
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 26 Mar 2010 21:32:23 +0100, orcio <o...@N...pl>
    wrote:

    >Z tego co wiem to jak telefon loguje się do sieci bez pytania o PIN tzn.
    >ze nie ma ustawionego PINu. Jeżeli włączysz żeby pytał o PIN to będzie
    >chciał go nadać i sam sobie ustalisz jaki ma być.

    wlasnie taka bzdure powiedziala mi panienka z salonu Play (dotyczylo
    to PlayFresh) i byl zonk. Trzeba znac stary pin lub uzyc PUK

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2010-03-26 20:59:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > wlasnie taka bzdure powiedziala mi panienka z salonu Play (dotyczylo
    > to PlayFresh) i byl zonk. Trzeba znac stary pin lub uzyc PUK

    Absolutnie NIE!!!!!
    Jesli masz PUK to *nie*potrzebujesz*znac*PIN!!!!!!!

    Wprowadzxasz kod **05*PUK*nowy_pin*nowy_pin# i zmieniasz PIN nie znajac
    starego

    Pozdrawiam
    SDD