eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyjak dzialaja assistancejak dzialaja assistance
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!not-for-mail
    From: "dżeki" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: jak dzialaja assistance
    Date: Tue, 26 Jan 2010 10:11:47 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <hjmbka$cku$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089079048142.chello.pl
    X-Trace: news.task.gda.pl 1264497098 12958 89.79.48.142 (26 Jan 2010 09:11:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jan 2010 09:11:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 100125-2, 2010-01-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250039
    [ ukryj nagłówki ]

    hej,

    mam pytanko jak dzialaja wedle waszych doswiadczen assistance poszczegolnych
    marek. dzis rano mialem kontakt z assistance fiata - ponad godzina wiszenia
    na komorce, zeby dojsc do jakiejs konkluzji. konkluzja brzmi w tym przypadku
    tak, ze najwczesniej za kilka godzin jakis serwisant zadzwoni i umowi sie na
    obsluzenie pojazdu wedlug ich uznania. czyli za kilka godzin sie umowi na
    przyjazd, a nie przyjedzie. Z ciekawszych kwiatkow jak powiedzialem, ze nie
    zgadzam sie na odpalanie autka z przenosnego aku z uwagi na mozliwosc
    uszkodzenia elektroniki i prosze o zwiezienie pojazdu do serwisu
    dowiedzialem sie, ze o sposobie naprawy decyduja oni, a nie ja. tak sie
    pominawszy na razie firmy, ktore dzialaja solidnie. mam pytanko do
    uzytkownikow fiata lub innych marek o to czy mieliscie podobne przeprawy z
    assistance danej marki w ostatnich dniach. czy nie nalezaloby tego jakos
    zglosic jako zbiorowa skarge do UOKiK ? w koncu assistance to jest czesc
    produktu, ktory kupujemy i mamy prawo czuc sie oszukani przez takie
    podejscie do sprawy ? Co waszym zdaniem mozemy zrobic, zeby to zaczelo
    dzialac lepiej ? mam swiadomosc, ze zaraz po takim poscie pojawi sie paru
    pacyfikatorow, ktorzy powiedza, ze to normalne, ze to bicie piany, ze to
    fiat, ze to to czy tamto i nie ma co sie tym zajmowac ... prosba do takich
    osob, zeby sobie w miare mozliwosci zalozyly wlasny watek a tutaj prosze o
    komentarze tych osob, ktore sie zastanawialy nad tym problemem, maja jakies
    konstruktywne przemyslenia i jakies pomysly co mozna zrobic, zeby to zaczelo
    w praktyce dzialac ...

    thx.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: