    From: "Sebastian Szczepański" <w...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: isp
    Date: Wed, 4 Sep 2002 19:33:20 +0000 (UTC)

    Witam!

    Na wstepie witam wszystkich i zaznaczam, ze jestem tu nowy i moje pytanie
    moze wydac sie wam oklepane - ale nie znalazlem go w faq.

    Powiedzmy, ze reprezentuje jakas tam siec osiedlowa, mamy zamiar wykupic
    sobie lacze stale i podpiac do nas wieksza ilosc uzytkownikw. Nie chcemy
    tego robic na wariackich papierach, pozatym przy wiekszej ilosci
    uzytkownikow praca spoleczna tez nie jest dobrym wyjsciem. Jesli
    zdecydowalibysmy sie na zalozenie firmy X i rozpoczecie swiadczenia uslug
    ISP to jakich trudnosci nalezalo by sie spodziewac? Jakie koncesje sa
    wymagane, jakie zezwolenia? (chodzi glownie o siec opara na kablach, ew.
    pozniej radiowo). Jakie sa koszty? Gdzie sie mozna tego wszystkiego
    dowiedziec?! :)

    pozdr.
    seba