  • 1. Data: 2011-04-19 16:35:25
    Temat: ios jest naprawde fajny
    Od: "kenobi" <f...@g...pl>

    jak kiedys wczesniej wspomnialem poduczam sie ostatnio troche
    iosa i moge powiedziec ze momentami chce mi sie powiedziec ze momentami
    jest naprawde fajny (moja wypowiedz dotyczy tez w znacznej mierze
    wyjatkowo fajnei i bogatej dokumentacji) - choc nie dotyczy to
    wszystkich frameworkow bo niektore sa jednak gorzej udokumentowane
    i trudniej sie polapac czy cos zrobic ale np z takim windowsem
    czy c#pem (o ile ten ostatni mgliscie pamietam jak dlubalem w nim
    costam ze 4 lata temu) - ogolnie nie ma porownania na wielka korzysc
    iosa/macosa

    czy ktos moze powiedziec ktore systemy czy jezyki, biblioteki
    sa wg niego naprawde fajne a ktore naprade brzydkie i denne
    - moze wywola to jakies ciekawe dyskusje