  • 1. Data: 2011-04-16 20:03:22
    Temat: inne fora
    Od: "general kenobi" <p...@p...onet.pl>

    ostatnio momentami jestem drastycznie niezadowolony z poziomu
    co poniektorych kawalkow na tej grupie (poniekad to moja
    wina bo daje sie wciagac w glupote i kompletnie zapominam
    swoje madzejsze 'self' - a gdyby moje self bylo madrzejsze
    to moze nawet glupie miejsce uczyniloby dla mnie madzejszym)
    i zastanwaiam sie czy nie poprobowac jednak jakichs innych miejsc
    (troche jakby w charakterze wyjazdu do innego miasta)
    stad pytanie: czy ktos zna jakies inne wzglednie powazne
    i ciekawe grupy/fora ? znam 'warsztat' dla programistow gier
    i ostatnio tez troche uzywam 'stack overflow' ale mozliwe
    ze umykaja mi jakies inne bardzo ciekawe miejsca, gdzie ew
    warto zajrzec?

  • 2. Data: 2011-04-16 23:38:01
    Temat: Re: inne fora
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <1...@n...onet.pl> general kenobi napisal(a):

> [...]
    > i ostatnio tez troche uzywam 'stack overflow' ale mozliwe
    > ze umykaja mi jakies inne bardzo ciekawe miejsca, gdzie ew

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/index.php

    Chłopaki bardzo lubią wysokich lotów C,
    więc myślę że tam się odnajdziesz.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

  • 3. Data: 2011-04-17 06:23:37
    Od: "general kenobi" <p...@p...onet.pl>

    > W artykule <1...@n...onet.pl> general kenobi napisal
    (a):

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/index.php
    >
    > Chłopaki bardzo lubią wysokich lotów C,
    > więc myślę że tam się odnajdziesz.

    wszystko sie pieknie dzieje i toczy, lecz odtad czesto
    'przymykam oczy'

    zajrzalem tam ale to forum tez jest jakies takie
    troche smutne, czy nie ma gdzies jakiegos dobrego
    fajnego forum z dorozwinietymi uzytkownikami duchami (gdzie
    glaby i klozeciaki nie pisza o 'sraniu w glowie' wiedza
    co to sens i logika i pisza rzeczy oryginalne nowe i
    ze tak powiem sklaniajace glowe do zadowolenia i
    'obrotow') ??

    wiem ze moze byc ciezko - ale jakby ktos podal jak najwiecej
    do wyboru to bym sobie ocenil

  • 4. Data: 2011-04-17 06:41:49
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-04-17 01:38, Piotr M Kuć pisze:

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/index.php
    >
    > Chłopaki bardzo lubią wysokich lotów C,

    Dawno nie bylem, ale ....
    > więc myślę że tam się odnajdziesz.