  • 1. Data: 2012-01-28 13:08:15
    Temat: internet przez GSM z mBanku
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    mbank proponuje jakąś promocje na darmowy internet przez GSM. OStatnio
    naczytałem się o problemach modemów z siecią Aero2. czy ktoś ma jakieś
    informacje na temat, zasiegu, simlocka w oferowanym modemie (nada sie do
    aero2?), haczyków w umowie...
    http://infobot.pl/r/23AT

    dziekuje i pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2012-01-28 14:43:33
    Temat: Re: internet przez GSM z mBanku
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    http://jdtech.pl

  • 3. Data: 2012-01-28 20:47:02
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > naczytałem się o problemach modemów z siecią Aero2. czy ktoś ma jakieś
    > informacje na temat, zasiegu, simlocka w oferowanym modemie (nada sie do

    promocja z mbanku nie ma nic wspólnego z Aero2. Internet z Playa, modem huawei E173.
    Modem nie ma simlocka. Posiada gniazdo microSD oraz flash z instalatorem
    aplikacji dostępowej.
    Bank płaci za modem i internet przez pierwsze 3 miesiące bez zająknięcia,
    przez kolejne 4 tylko gdy obrót bezgotówkowy kartą przekroczy 100 zł/mies
    przez dalsze 5 tylko gdy wpływy przekroczą 1000zł/mies + jak w pkt 4.
    Reszta na stronie mbanku.

  • 4. Data: 2012-01-29 09:45:47
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 28.01.2012 21:47, jerry pisze:

> [...]
    > przez kolejne 4 tylko gdy obrót bezgotówkowy kartą przekroczy 100 zł/mies
    > przez dalsze 5 tylko gdy wpływy przekroczą 1000zł/mies + jak w pkt 4.
    sory, ale tyle mniej więcej wyczytałem z reklamy. Ten modem to ja do
    Aero2 potrzebuje, stąd pytanie o sam modem i aero2.
    Co do mBanku to nawet w regulaminie nie ma ani słowa co po 12 miesiącu
    się dzieje z modemem. zazwyczaj w "leasingu" jest jakiś wykup - tu niema
    słowa. tak samo w regulaminie jest mowa o jakiejś umowie z P4- ciekawe
    jakiej. Promocja jest nie nowa, wiec myślałem że już ktoś się dał skusić
    na taki internet..
    ToMasz

  • 5. Data: 2012-01-29 11:36:12
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > jakiej. Promocja jest nie nowa, wiec myślałem że już ktoś się dał skusić na taki

    Wszystkie informacje sa w dokumentach dostepnych na stronach mBanku.
    Zakladalem konta znajomym w zeszlym miesiacu, pojawily sie te same pytania,
    odpowiedzi byly latwo dostepne.

    AK

  • 6. Data: 2012-01-29 14:05:54
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 29.01.2012 12:36, Andrzej pisze:

    > Wszystkie informacje sa w dokumentach dostepnych na stronach mBanku.
    > Zakladalem konta znajomym w zeszlym miesiacu, pojawily sie te same pytania,
    > odpowiedzi byly latwo dostepne.

    Napewno masz racje. ale jakbyś w tych 3 linijkach napisał odpowiedz było
    by fajniej. ja jeszcze z tych, którzy potrafią przeczytać regulamin, ale
    uważają że jak ktoś składa mi ofertę to regulamin i zasady są jasne i w
    łatwy sposób dostępne. W tym przypadku regulamin jest lakoniczny i nikt
    przy zdrowych zmysłach go nie podpisze.

    ToMasz

  • 7. Data: 2012-01-29 16:44:47
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

> [...]

    > uważają że jak ktoś składa mi ofertę to regulamin i zasady są jasne i w
    > łatwy sposób dostępne. W tym przypadku regulamin jest lakoniczny i nikt

    Proponuje jednak, bys sprawdzil u zrodla, bo pisze z pamieci. Wykup po roku
    za zlotowke, umowe tez mozna wtedy rozwiazac. Podczas wypelniania wniosku o
    konto pojawiaja sie linki do potrzebnych dokumentow.

    AK

  • 8. Data: 2012-01-29 16:50:57
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał

    > Co do mBanku to nawet w regulaminie nie ma ani słowa co po 12 miesiącu
    > się dzieje z modemem. zazwyczaj w "leasingu" jest jakiś wykup - tu niema
    W umowie leasingu jest mowa o wykupie za złotówkę + vat.

    > słowa. tak samo w regulaminie jest mowa o jakiejś umowie z P4- ciekawe
    > jakiej.
    A jaka ma być? Normalna umowa na 12 mc-y.

  • 9. Data: 2012-01-30 20:29:57
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> napisał
    > W umowie leasingu jest mowa o wykupie za złotówkę + vat.
    > A jaka ma być? Normalna umowa na 12 mc-y.

    Może i normalna ale z tego co tu napisano wnioskuję, że to już będzie druga
    umowa. W sprawie jednego modemu...
    Do wszystkiego co proponuje BRE należy podchodzić ze wzmożoną czujnością. Od
    leasingu do kredytu droga jest krótka, więc żeby się nie okazało, że
    podpisując umowę wykładasz kupę danych o sobie (vide Alior Bank i
    wypełnianie PIT-ów = bank wie jakie są twoje dochody) a na koniec małymi
    literkami "marża ustalana decyzją zarządu banku" = spór zbiorowy jak to ma
    miejsce w przypadku kredytów hipotecznych sprzed września 2006 r. w mBąku i
    Multibąku.

    --
    M.

  • 10. Data: 2012-01-31 01:28:16
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > OStatnio naczytałem się o problemach modemów z siecią Aero2.

    He he :) To uzyj takiego modemu co nie ma problemow :)
    Jak na przyklad Huawei e585 i zycie stanie sie prostsze a internet
    darmowy :)

    Pozdrawiam,