  • 11. Data: 2014-06-30 08:41:31
    Temat: Re: instrukcja obsługi (lub podstawa prawna?) systemu PolCam (wideorejestrator)
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.06.2014 23:59, k...@g...com pisze:

    > Jak nie masz kasy to dostaniesz obrońce z urzędu.

    Yyyy, że co? W sprawie o wykroczenie? To my chyba w innym Państwie żyjemy.

    --
    anacron
    aba/

  • 12. Data: 2014-06-30 08:42:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Jun 2014 00:15:33 +0200, BartekK napisał(a):
    > Pomiar tylko radiowozu (czyli pośredni), sam PolCam. Sprawa już jutro,
    > ale wyciągnę ile się da.

    Na sprawie pewnie nagrania nie pokaza, bo i jak, anacron niech doradzi
    jak o nie wystapic, ale na wszelki wypadek zabierz suwmiarke.
    Prosty pomiar szerokosci moze zademonstrowac ze sie zblizali, a
    szerokosci drogi - ze zmieniali zooma.

    J.

  • 13. Data: 2014-06-30 08:50:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jun 2014 14:59:22 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > A dla kogo jak nie w interesie obywatela ten sąd tak szybko działa.
    > Przed policjantami byłeś winny bez potrzeby udowadniania ci winy.
    > Nie mogłeś się bronić ani negocjować. Wybrałeś drogę sądową. Zanim
    > Cie sąd nie skaże jesteś niewinny. Jak nie masz kasy to dostaniesz
    > obrońce z urzędu. Jak wykażesz że oskarżenie jest lipne to
    > wychodzisz jako wolny człowiek. I kurwa Tobie to nie pasuje.

    Sprawa nie jest karna, wiec obroncy nie ma, choc moze byc.
    Ekspres ... z jednej strony jak piszesz, z drugiej - przygotowanie do
    obrony czasem trwa. Chocby zapoznanie sie z instrukcja obslugi.
    Z trzeciej - zazwyczaj takie sprawy maja wokande za miesiac czy dwa,
    wiec ciekawe skad ten pospiech ... sad malo zajety ?

    Zaraz ... powlekli od razu do sadu, prosili o tryb przyspieszony ?
    Przeciez sad musi wniosek rozpatrzec, termin wyznaczyc, zawiadomienie
    wyslac - i trzeba dac poczcie dwa tygodnie na dostarczenie ...

    J.

  • 14. Data: 2014-06-30 09:49:27
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-06-30 08:42, J.F. pisze:
    > Prosty pomiar szerokosci moze zademonstrowac ze sie zblizali, a
    > szerokosci drogi - ze zmieniali zooma.
    Zooma pokazuje w górnym rogu (w formie np x7.0) i zmiany tam widać.
    Ale pomiar szerokości obiektu, który jest plamą na środku obrazu video,
    co klatkę jest gdzie indziej, to raczej Maciarewicz by musiał jakąś
    komisję powołać. Obraz tam jest nagrywany (chyba?) w systemie pal,
    normalna "złożona wizja" w najlepszym wypadku o rozdzielczości D1 - więc
    jak tył auta ma jakieś 5 pixeli, w dodatku rozmytych, to co zmierzysz
    suwmiarką?

    coś takiego: http://i1.ytimg.com/vi/Rc3Qx3KCoXs/hqdefault.jpg

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 15. Data: 2014-06-30 11:52:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości
> [...]
    >pal, normalna "złożona wizja" w najlepszym wypadku o rozdzielczości
    >D1 - więc jak tył auta ma jakieś 5 pixeli, w dodatku rozmytych, to co

    Powinno wystarczyc do pokazania ze sie zmienia.
    A jak nie ... panowie nadal jechali 118 i parenascie sekund pozniej
    samochod urosl znacznie - czyli wniosek ze szybciej od mierzonego
    jechali :-)

    J.

  • 16. Data: 2014-06-30 11:58:05
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-06-30 00:21, BartekK pisze:
    > A ty, na pustej drodze, nawet 1 samochodu nie widać, to ile byś tutaj
    > jechał?
    > https://www.google.pl/maps/@50.84129,17.36675,3a,75y
    ,61.67h,81.14t/data=!3m4!1e1!3m2!1s0ZNMEAuKsRoQz1cUO
    ul6Pw!2e0?hl=pl

    Ja tu widzę jakieś drzewa, słup elektryczny, więc zapewne to jest nasz
    polski słynny "teren zabudowany".
    Jacek

  • 17. Data: 2014-06-30 12:03:12
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 30.06.2014 09:49, BartekK pisze:
> [...]
    > normalna "złożona wizja" w najlepszym wypadku o rozdzielczości D1 - więc
    > jak tył auta ma jakieś 5 pixeli, w dodatku rozmytych, to co zmierzysz

    https://www.youtube.com/watch?v=jPN67nlMZeU tu masz zapis z tzw.
    oryginału wrzucony na YT. Lepszej jakości z tego nie uzyskasz.

    --
    anacron
    aba/